5x – Lente outfits met sneakers

Zoals ik jullie al vertelde ben ik gek op sneakers in het voorjaar! Ik vind het gewoon het ideale schoeisel en combineer ze dan ook het liefst met alles. Om wat inspiratie op te doen voor mezelf én voor jullie ben ik een middagje achter mijn laptop gedoken en heb ik mijn lievelings (web)shops afgespeurd om outfits samen te stellen. Vandaag deel ik ze met jullie!
1
Crop top: Mango / Jeans: H&M / iPhone case: River Island / Leren jasje: River Island / Horloge: Michael Kors / Sneakers: Adidas
Untitled 2
Trui: Forever 21 / Tasje: Rebecca Minkoff / Jeans: H&M / Hoed: H&M / Lipstick: MAC / Sneakers: Nike Air Force 1 Low

Untitled 8
Blouse: H&M / Sneakers: H&M / Jeans: H&M / Ketting: Mode Mushaves / Boekje: Mode Musthaves / Jasje: River Island

Untitled 10
Jasje: River Island / Tasje: Marc Jacobs / Jurkje: H&M / Lakje: Essie / Lipstick: Yves Saint Laurent / Sneakers: Nike Roshe Runs

Untitled 12
Jas: Mango / Shirt: Mode Musthaves / Jeans: H&M / Tas: River Island / Sneakers: Nike air max thea

Zoals je ziet houd ik van basic outfits met hier en daar een knalkleurtje! Kun jij je hier in vinden?
Liefs, Simone

15 thoughts on “5x – Lente outfits met sneakers

  1. Mag ik misschien vragen hoe jij deze outfits hebt samengesteld? Via een site of gewoon zelf in photoshop? Vind het namelijk echt heel leuk gedaan.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

