Motivatie – H&M sportkleding

Untitled 9

Ze zeggen dat nieuwe en leuke sportkleding je motiveert om meer te sporten en ik denk dat ik me daar helemaal in kan vinden. Ik ben weer steeds meer aan het hardlopen en doe daarnaast work-outs met onder andere de kettlebell. Bij een nieuw seizoen hoort ook nieuwe kleding en daar speelt de H&M heel goed op in! Ze hebben momenteel een hele leuke collectie en vandaag deel ik mijn favorieten met jullie!
Van boven naar onder, van links naar rechts:
– Roze sportbh, high support: €24,99
– Sportbh met printje, medium support: €14,99
– Sport top: €14,99
– Korte sportlegging: €9,99
– Roze sporttop: €14,99
– Sportbh met printje, medium support: €14,99
– Sporttop met print: €14,99
– Sporttop: €12,99
– Legging: €24,99
– Shaping legging: €34,99
– Haardbandjes: €2,99

Liefs, Simone

11 thoughts on “Motivatie – H&M sportkleding

  1. Ik vind deze sportkleding erg mooi, toch sport ik liever in mijn oude kloffie! Ik vind het zonde om veel geld aan sportkleding uit te geven, dan koop ik er liever een nieuw jurkje van!
    Liefs

    Like

  2. Wat een mooie items heb je uitgezocht.
    Hoe doe je dat toch en welk progamma heb je nodig om items uit te zoeken in een webshop en dan de vlakken wit te kunnen maken?
    Ik heb er geen verstand van.
    Vindt het al heel wat dat ik mezelf jaren geleden had leren computeren.

    Fijne dag Xoxo

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

