Diary – studeren, cheaten in de Markthal en vastzitten in de metro

 photo PicMonkey Collage4_zpstmlv2ch1.jpg

Zo, zo: dat was me het weekje wel! Ik voelde me niet zo lekker in het begin van de week dus maakte een afspraak met de huisarts, ik kreeg niet super goed nieuws en ben nu nog aan het wachten op een uitslag waar ik een beetje gespannen om ben. Vandaar ook de twee blogpost-loze dagen. Verder wil ik er niet teveel over zeggen, maar ik hoop dat ik jullie komende week gewoon goed nieuws kan delen. Daarnaast waren er deze week ook heus wel hele leuke dingen: een van mijn huisgenootjes is weer terug na een maandje en dat is super gezellig, ik ging met vriendinnetje Isabelle naar de Markthal in Rotterdam en daarnaast doken we nog even de Primark in. Ook kreeg ik nog goed nieuws van Nina!

 photo PicMonkey Collage_zpsnhf8qoi5.jpg

– De week begon al een beetje grieperig. Ik voel me al een hele tijd op en af wel en niet lekker en blijf maar verkouden. Na een avondje uitgaan was een salade met veel vitaminen dus niet verkeerd.
– Ik draag mijn mooie MelanO ringen met heel veel plezier en wil binnenkort een nieuw steentje aan schaffen!
– Ik schreef over AQA schoenen en zoals ik las waren jullie net zo enthousiast als ik!
– Maandag combineerde ik het nuttige met het aangename: een lekker broodje, iets minder lekker sapje en mijn scriptie

 photo PicMonkey Collage2_zpsdj5vhatr.jpg

– Dinsdag was ik écht niet lekker en besloot ik de huisarts te bellen, donderdag kon ik terecht dus ik werkte nog even twee dagen thuis. Dit is een scriptie-selfie.
– En toen was het opeens al vrijdag! Er stond een leuk dagje op de planning!
– Rosebud Salve blijft een van mijn favoriete lipbalms. Dit is al mijn derde blikje.
– Isabelle en ik gingen naar de markthal in Rotterdam. Té veel lekker eten! Jullie lezen hier snel meer over.

 photo PicMonkey Collage3_zpsow4e0pbq.jpg
– Kijk deze donuts dan! Natuurlijk nam ik er één mee.
– We waren best vroeg weg uit de Markthal en we besloten de metro te nemen naar Alexander om even naar de Primark te gaan. Zaten we dus in die metro, viel de stroom uit! Geen licht, deuren gingen niet meer open en dat vond ik toch best wel eng! Het duurde ook best wel lang, gelukkig ging de stroom even terug aan en konden we er toen gauw uit. Daarna viel de stroom weer uit en konden we niet meer verder met de metra. Affin, uiteindelijk zijn we er wel gekomen en ik kocht onder andere deze beauty’s!
– Vrijdag was echt een fijne en gezellige dag die werd afgesloten met geweldig leuk nieuws, ik won namelijk Nina haar winactie! Heeerlijke spulletjes van Balea, Essence, Treacle Moon etc.. Ook hier gaan jullie meer over lezen.
– De laatste foto omschrijft mijn zaterdag. Ziekjes, de Linda en koppen thee. Ik heb niet zoveel gedaan, maar dat is ook wel eens fijn.

Fijne week!
Liefs, Simone

12 thoughts on “Diary – studeren, cheaten in de Markthal en vastzitten in de metro

  1. Ooh wat lijkt me dat eng, om in een metro te zitten waar de stroom uitvalt :o! Ik hoop dat de uitslag van je huisarts meevalt, sterkte!

    Like

  2. Wat vervelend dat je niet zo goed nieuws kreeg bij de huisarts. Hopelijk valt het toch allemaal mee.. Die sandaaltjes wil ik ook, ik zag ze al eens voorbij komen! Super tof🙂 Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. No worries over dat je niks gepost hebt. Als het niet gaat dan gaat het niet.

    Like

  3. Wat een heerlijke week! Die winactie ziet er goed uit en ook lijkt het mij super leuk om een keert naar de markthal te gaan!

    Like

  4. Heel veel succes met de uitslag van de dokter! Ik hoop voor je dat het meevalt❤ Vandaag heb ik ook niet veel nuttigs gedaan maar dat mag wel een keertje, haha. Ik heb wel helaas een tentamen morgen dus daar moet ik nog voor leren, oops..

    Like

  5. Waaaaaah al die donuts! Super lekker! Snap dat je de verleiding niet kon weerstaan. Ik duim voor je voor de uitslag van de dokter. Komt vast goed!

    Like

  6. Wat vervelend dat de metro niet verder kon.
    Ik duim heel veel voor je dat de uitslag positief is voor je.
    Want het is niet leuk om zo ziek te zijn.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs die je had gewonnen van de winactie😉
    De donuts zien er heerlijk uit.
    Leuke schoentjes voor de zomer.

    Like

  7. De Markthal staat nog op mijn wishlist, lijkt me heel erg tof. Wel eng hoor, om vast te zitten in de metro. Ik hoop dat je snel weer opknapt, beterschap!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

