H&M bestelling

Image and video hosting by TinyPic

Oops, I did it again! Ik ben aan het sparen om lekker te kunnen shoppen in Londen, maar ik werd dit keer gematst door mijn lieve oudertjes. Afgelopen zaterdag was het Glamourday en dan kun je ook bij H&M altijd shoppen met 20% korting, ook online. Ook was er nu een code waarmee je geen verzendkosten hoefde te betalen dus dat scheelt heel veel. Mijn ouders gaan binnenkort op vakantie dus die konden nog wel wat dingetjes gebruiken, en ik mocht, heel lief, mee bestellen. Ik besloot vooraf te gaan voor kleur, omdat ik daar eigenlijk nooit voor ga.. maar uiteindelijk ben ik toch weer geëindigd met al mijn favo ‘kleurtjes’. Benieuwd? Kijk dan snel verder!

✿ Love deze vesten. Ik heb er al heel lang geen meer gehad, maar zag ze steeds weer voorbij komen bij Monica Geuze (@monicageuze95 op youtube, aanrader, ze vlogt elke dag!) en wilde er ook weer een. Super fijn voor thuis en als het wat frisser buiten is. Deze kost normaal €19,99 en nu €15,99.

✿ Een simpel hemdje, ik zag deze op de webshop in combi met een high
waisted shorts en dat zag er echt heel leuk uit. Ik ben sowieso gek op 
streepjes, dus deze leek me top. Normaal €4,99 en nu €3,99.
✿ Een zwarte, wat losvallende top, maar een wat dikkere stof, het is een 
geweven stofje, in plaats van gewoon katoen of tricot. Deze lijkt me heel
leuk met het rokje, of gewoon op een grijze jeans met een mooie ketting. 
Normaal €19,99, nu €15,99
✿ Donkerblauw, my alltime favourite color. Ik vind deze top zo mooi. Simpel, 
mooie kleur, netjes en te combineren met ongeveer alles. In de beschrijving 
staat dat de achterkant openvalt maar er staat dus geen foto bij, ben heel 
benieuwd, dus wordt vervolgd. Normaal €19,99, nu €15,99.
✿ Deze top geeft me festival feelings en ik moest hem bestellen. Nu leuk 
onder een vestje of blazer en straks gewoon zo in een shortje. Like! Deze 
top kost normaal €9,99 en nu €7,99.
✿ Ik houd van zulke rokjes! Ik heb ook een zwarte en die is echt top, ik 
hoop dat deze net zo mooi is. Deze kost normaal €12,99 en nu €10,39.
✿ Als laatste dit losvallende witte vestje. Altijd handig en zit wat lekkerder
dan die eeuwige blazertjes. Deze kost normaal €9,99 en nu €7,99

Hopelijk is alles net zo mooi als op de webshop en valt alles ook nog eens mooi (dream on… dat is namelijk nog nooit gebeurd bij H&M bestellingen), dan ben ik helemaal happy!

Wat vind je van mijn bestelling?
Liefs, Simone

13 thoughts on “H&M bestelling

  1. Je hebt een leuke bestelling geplaatst! Vind alleen jammer van de H&M dat de maten zo raar vallen heb steeds dat een item of veelte groot of te klein is x

    Like

  2. Leuke items! Vooral het rokje! Dat vest ziet er trouwens ook wel fijn uit. Lief dat je ouders je gesponsord hebben hihi.

    Like

  3. Ah kak, dat ik dat gemist heb… ik wil ook weer een mega bestelling plaatsen bij H&M namelijk, maar dat had ik dus beter zaterdag kunnen doen haha. Super leuke aankoopjes Simone❤

    Like

  4. Pingback: Mijn maart |

Laat je een reactie achter? :-)

