Unboxing in pictures – Balea, Treacle Moon en meer!

 photo DSCN1098_zpse1e8jlsf.jpg

Oeh wat was het einde van mijn vrijdag goed! Ik kreeg leuk nieuws van Nina van Simplynspecial : ik heb haar winactie gewonnen! Ik won een pakketje vol heerlijke producten van onder andere Balea, Treacle Moon en Waxxies, I like! Omdat ik zรณ blij ben met dit pakketje deel ik hem vandaag met jullie! Benieuwd naar de hele inhoud, lees dan snel verder.
 photo DSCN1093_zpsyh8crsqg.jpg
Ik kreeg een mooie grote doos binnen en hij voelde al meteen lekker zwaar aan. Toen ik hem opende bleek hij tot de rand gevuld te zijn, ZO leuk! Het voelde net als een soort van kerstpakketje, vol met beauty producten.

 photo DSCN1095_zpswbzoqo2q.jpg
Alles bij elkaar, de flesjes goed verpakt in zakjes!

 photo DSCN1102_zpsrmoj2l4n.jpg
3 limited edition douchegels van Balea, ik vind deze ZOOOO lekker, echt stuk voor stuk heerlijke zomerse geurtjes. Ik heb de Cabana Dream ook al gebruikt en hij is echt heel fijn. Leuk detail is ook dat de gels echt de kleur hebben van de verpakking, in plaats van dat ze wit zijn. Ik denk dat hier nog een review over komt, want ik ben echt heel enthousiast!

 photo DSCN1099_zpsczrexdrf.jpg
Mijn lievelingsshampoo en conditioner van Balea en nog een shampoo die ik nog nooit heb geprobeerd, deze ruikt echt heel goed dus ik ben benieuwd! Ook klinkt het me goed in de oren dat er geen siliconen inzitten!

 photo DSCN1105_zpsnz1x97yv.jpg
Mijn eerste product van Treacle Moon, de my coconut island bodymilk. Ik ben gek op kokos, vooral in de zomer, dus deze komt heel goed van pas. Hele leuke verpakking ook vind ik. Daarnaast zie je badzout van Balea, deze ruikt door het zakje heen al heerlijk. Thuis bij mijn ouders hebben we een bad, dus daar ga ik snel gebruik van maken.

 photo DSCN1107_zpseo9sqgsm.jpg
Of het nog niet genoeg was, ook nog een fijne reinigingsmilk van Balea.

 photo DSCN1103_zpsi7ofbukb.jpg
Een leuke kaars en een heerlijke (ik houd van zoete geurtjes!) cupcake waxmelt van Waxxies!

 photo DSCN1104_zpsb0ayddpv.jpg
Ook zaten deze leuke nagellakjes erin! De linkse is van Sally Hansen en de rechter van Essence. De tweede heb ik inmiddels al op mijn nagels, heel mooi kleurtje en weer eens wat anders, dat matte!

Ik ben er helemaal happy mee!
Liefs, Simone

PS: Ik kreeg goed nieuws van de dokter en ben dus helemaal opgelucht!!
PS2: Als jullie nog ergens een review van willen zien, let me know!

10 thoughts on “Unboxing in pictures – Balea, Treacle Moon en meer!

  1. Fijn om te zien dat je blij bent met je pakketje. Die douchegels zijn fijn hรจ hihi. Hier zijn ze allemaal al op de helft oeps.

    Liked by 1 person

  2. Wat een leuk pakket! Ik heb nog nooit iets van balea geprobeerd, maar ik lees er altijd goede verhalen over!

    Like

  3. Gefeliciteerd dat je goed nieuws had gekregen!
    Ohhhh die producten van de DM daar zal ik toch eens snel naar toe moeten gaan….
    Maar de kans is dan groot dat ik alles wil kopen๐Ÿ˜‰
    Mooie nagellakjes.
    Geweldige prijs.

    Xoxo

    Like

  4. Pingback: Mijn maart |

Laat je een reactie achter? :-)

