Mijn maart

Image and video hosting by TinyPic
Afgelopen maand heb ik weer een hoop dingen gezien, gegeten, gedaan, geproefd, gelezen, geluisterd en gekocht. Het leek me leuk om dit maandelijks met jullie te bespreken in een ‘mijn maand’ post. Vandaag dus de aftrap met een soort van korte samenvatting van mijn maart 2015. Benieuwd? Lees dan snel verder.

Gedaan
Uren, maar dan ook echt UREN aan mijn onderzoeksplan en scriptie besteed. Daarnaast heb ik ook leuke dingen gedaan natuurlijk. Ik ging met de hele familie uiteten voor mijn opa’s verjaardag, ik ging een aantal keer gezellig uit, ik heb redelijk wat gesport, ik heb gewerkt en ben naar de Markthal in Rotterdam geweest.

Gezien
De vlogs van Monica Geuze, deze bekijk ik echt iedere dag met heel veel plezier. Ik vind haar ook gewoon een relaxt persoon, leuk om naar te kijken! Daarnaast heb ik eindelijk de Markthal in Rotterdam gezien. Heel mooi gebouw, vol met héérlijk eten. Daarnaast heb ik weer de serie Divorce gekeken, zoals ik vorig jaar ook deed. Echt een hele leuk serie, vind ik!

Gelezen
Het boek Serious Concepting dat voor mijn onderzoek heel belangrijk is en daarnaast héél veel literatuur waarmee ik mijn onderzoek aan het onderbouwen ben. Daarnaast de Linda! Die heb ik echt weer herontdekt. Ik heb er nu een mini abonnement op van 3 nummers en de eerste was echt weer een succes!

Gegeten
Een hoop lekkers! Ik had gehoopt hier kunnen zeggen dat ik 80/20 heb gegeten en dat is in sommige weken ook wel zo geweest, maar ik heb ook echt wel teveel gezondigd. Ik at een avondje bij Happy Italy, ik at in de Markthal, ik at pizzabroodjes, McDonald’s, koekjes, chips (veeel chips) chocolade en ga zo maar door. Gelukkig ook veel appels, bananen, peren, brood, kipfilet, yoghurt, havermout en ga zo maar door.

Gedronken
Water, thee en Spa & Fruit lemon & cactus. Die is ZO lekker! Daarnaast ook iets teveel alcoholische versnaperingen.. heel wat wijntjes, rosé biertjes, sourz en sambuca zijn er doorheen gegaan.

Geluisterd
Echt van alles! De laatste tijd kan ik lichte versies van hardstyle wel waarderen, denk aan Brennan Heart en Blasterjaxx bijvoorbeeld en daarnaast luister ik ook veel Ronnie Flex, The Opposites en Yellow Claw. Top40 liedjes die op de radio voorbij komen kan ik ook waarderen, hoor!

Gekocht
Ik heb heel veel geld uitgegeven aan eten, daarnaast had ik deze maand heel veel geluk en krijg ik mijn nieuwe nikies, deed ik een H&M bestelling en won ik een superleuk beautypakket. Zelf kocht ik een hele mooie blush van Maybelline, een lakje van Essie, wat goodies bij de Action en sandaaltjes en een topje bij de Primark. Ik moet immers sparen voor Londen🙂

Liefs, Simone

8 thoughts on “Mijn maart

  1. Leuk zo’n terugblik🙂 Hoe gaat het sparen voor Londen hihi? Ik wil ook nog steeds zo graag…! Ook blij om te horen dat je zo blij bent met je pakketje! Geniet ervan

    Like

  2. Ondanks alle uren die je aan je scriptie besteed hebt, heb je ook een hoop leuke dingen gedaan! En oh ja, (lichte) hardstyle is soms zo lekker!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

