20 facts about me

Image and video hosting by TinyPic
De ’20 facts about me’ tag circuleert al een hele tijd over onder andere Instagram. Gister zag ik dat Nina zich door Lotje (Ik heb Lotje laatst ontmoet, heel toevallig kwam ze op mijn werk bij mij aan de kassa, super leuk!) had laten inspireren om deze facts in een blogpost te delen, iets wat ook ik een heel leuk idee vind. Ik vind het persoonlijk altijd heel leuk om bloggers beter te leren kennen en daarom heb ik mijn best gedaan om 20 feitjes met jullie te delen die veel van jullie misschien nog niet weten. Benieuwd? Lees dan snel verder.

1. Ik ben 21 jaar en ik vind dat al best oud. Het liefst word ik nooit ouder. Jong zijn vind ik heerlijk.
2. Ik geef teveel geld uit, ik ben verslaafd aan shoppen. Daarnaast geef ik ook echt veel geld uit aan lekker en (vaak) gezond eten.
3. Mijn stijl qua kleding, sieraden en make-up switcht echt met de tijd. Zo kan ik een aantal maanden super girly voor de dag komen met veel glimmende sieraden, lichtroze tinten, jurkjes en hakken en zo ga ik door het leven met jeans en sneakers in combinatie met mooie tops.
4. Het afstuderen valt me best wel zwaar.
5. Mijn favoriete non alcoholische drankje is Spa&Fruit Lemon Cactus of Appel, voordeeltje is dat deze beiden heel weinig calorieën bevatten.

6. Ik draag al meerdere weken, misschien zelfs wel maanden, voornamelijk wit, grijs, zwart en donkerblauw. Elke keer wil ik er weer vanaf stappen maar ik kom altijd weer terug bij ‘mijn’ vertrouwde kleurtjes.
7. Ik lees alleen boeken in de zomer. In de winter eigenlijk alleen magazines. In de zomer neem ik er meer tijd voor.
8. Als het goed is studeer ik in juni of juli af, ik ben dan een lifestyle professional, dat is een HBO bachelor.
9. Ik houd zó erg van eten. Ik denk er echt de hele dag door aan. Gelukkig houd ik van zowel gezond als ongezond eten, ik laat het niet de spuigaten uitlopen haha.
10. Ik houd heel erg van zwemmen maar doe het alleen maar in de zomer, op vakantie eigenlijk. Waarom ik nooit naar het zwembad ga? Don’t know!

11. Ik vind mezelf opmaken zo leuk, al is het om 6 uur ‘s ochtends. Daarna ben ik ook altijd heel blij dat het erop zit, dan voel ik me gewoon mooier.
12. Ik weet echt niet wat mijn lievelingseten is, ik vind ALLES lekker. Ik denk dat ik voor Grieks eten ga. Of Italiaans, Spaanse tapas of gewoon McDonald’s.. zie je, ik kan niet kiezen.
13. Ik vind het heel speciaal dat merken af en toe met mij willen samenwerken.
14. Ik ben gek op mijn studentenkamertje. Mijn eigen plekje, heerlijk.

15. Ik houd heel erg van in bad gaan, een lekker avondje ontspannen.
16. Ik kijk bijna nooit films of Amerikaanse/Engelse series. Ik houd van Nederlandse televisie.
17. Chips is mijn guilty pleasure. Elke dag zou ik wel een portie lusten, haha.
18. Ik vind bloemen echt heel mooi, maar ik koop ze niet. Zonde, eigenlijk.
19. Eyeliner, ik heb er een haat / liefde verhouding mee. Het kan ZO mooi zijn maar het mislukt echt zo vaak vanuit één kant.
20. Ik neem me zo vaak voor om een weekenddag in pyjama te besteden, maar ik kan het gewoon niet! Ik maak me altijd op en kleed me aan.

Mocht je het een leuke tag vinden, ben dan zo vrij om hem over te nemen!

Liefs, Simone

10 thoughts on “20 facts about me

  1. Leuk dat je het ook in artikelvorm hebt gedaan🙂 Jij en oud haha, wat ik ben dan wel niet. Bejaarde haha. Bloemen kopen, vaker doen! Ik doe het ook steeds vaker en ik word er gewoon blij van!

    Liked by 1 person

  2. Haha, nee joh!🙂 Bij anderen vind ik dat ook helemaal niet zo eigenlijk, denk dat het komt omdat ik allemaal huisgenootjes van 18 jaar heb die net zijn begonnen met studeren, hele andere fase! Ik ga het eens doen, het staat zo leuk!🙂

    Like

  3. Ahh ik kan ook echt niet zonder chips haha! Dat is echt mijn ultieme guilty pleasure. En eyeliner…jemig wat kan dat rot zijn als allebei de wings niet gelijk zijn. Ik heb er ook echt een haat liefde verhouding mee!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

