Favorieten – Maart 2015

Happy easter allemaal! Ik hoop dat jullie genieten van gezelligheid met jullie familie en/of andere geliefden en van een lekkere paasbrunch!

 photo DSCN1110_zpsjyrdfp7g.jpg

Alweer een maandje voorbij een maand die begon met mooi weer, maar eindigde in weken vol regen en wind. Hopelijk brengt april ons heel veel mooi weer, zodat mijn favorieten van april nog zomerser zijn. Ik kon het niet laten om mijn vrolijkste producten te kiezen als favorieten en deel ze vandaag met jullie!
Beauty
 photo Untitled 1_zpstyozepex.jpg
– De Terre Indienne blush / bronzer van Maybelline is nu al favoriet, maar ik denk dat hij nog mooier gaat staan als ik iets bruiner ben. De bronzer heeft een mooie warme kleur en de blush is juist fris roze. Mooie combi!
– Het geurtje van Christina Aguilera was al een tijd favoriet, tot ik Lady Million en Guess Seductive ging gebruiken. Ik vergat Christina een beetje maar heb dit geurtje nu weer helemaal herontdekt. Jammer alleen dat ‘ie nu bijna op is, haha.
– Deze handcreme van Balea (DM drogisterij in Duitsland) is heerlijk fris en fruitig en werkt daarnaast ook prima. Trekt snel in en verzorgd mijn handen.
– Deze Nude Illusion foundation van Catrice is top. Wel merk ik dat ik nu al iets meer kleur op mijn gezicht heb dan een aantal weken geleden dus ik meng hem nu met een klein beetje Essence All About Matte 010 foundation.
– Ook deze eyebrow set van Catrice is favoriet. De kleuren zijn perfect en mijn wenkbrauwen zien er echt stukken beter uit na het gebruiken van dit poeder.

Fashion
 photo DSCN1111_zps9f2unnwi.jpg– Deze zonnebril ontving ik van Guts&Gusto, mijn lievelingswebshop. Ik heb hem op alle zonnige dagen gedragen en ben van plan dat nog heel vaak te gaan doen. Ik vind hem zo leuk!
– Dit horloge van Oozoo heb ik al bijna 3 jaar maar hij is nog steeds top. Hij liep ongeveer al een half jaar niet doordat de batterij leeg was en die heb ik nu eindelijk laten vervangen waardoor ik er opnieuw weer heel veel plezier van heb. Roségoud blijft favoriet!

 photo DSCN1144_zpsmdic6kul.jpg
Om alvast in de zomerse sferen te komen heb ik deze top al veel gedragen. Ik kocht hem vorig jaar in september en heb hem toen nog best een aantal keer kunnen dragen. Op dit moment is hij weer favoriet, met een lang dun grijs vestje eroverheen!

Dat waren mijn favorieten van de afgelopen maand alweer! Wat is jou holy grail van Maart?

Liefs, Simone

7 thoughts on “Favorieten – Maart 2015

Laat je een reactie achter? :-)

