Nieuwe Catrice collectie – Kaviar Gauche

 photo Untitled 2_zpsk31cd5ps.jpg
Sinds kort ontvang ik persberichten van Catrice en Essence, hartstikke leuk. Op deze manier kan ik jullie dus ook op de hoogte brengen van de nieuwe collecties die mijn favoriete budget make-up merken uitbrengen. Ik kreeg vorige week een heel leuk persbericht van een collectie waar ik zeker enthousiast over ben, namelijk Kaviar Gauche van Catrice. Benieuwd naar de collectie? Lees dan snel verder.

Het is een collectie die is geinspireerd op de laatste Fashionweek van Berlijn. Catrice omschrijft deze collectie als ‘Bohemian Chic’ , modern en vrouwelijk. Deze collectie zal te krijgen zijn bij het Kruidvat van half mei tot half juli.

 photo Untitled 14_zpsossu7sft.jpg
Nagellakjes, altijd leuk! Een lichtroze kleur, pastel abrikoos, zacht lila en warm grijs. Ook hebben de kleurtjes hele leuke namen: Butterfly Kiss, Honey Blossom, Love Me Tender en Cool Wonder.

 photo Untitled 8_zpsnxvaiv1d.jpg

Dit zijn de blurring powder pearls. Nude kleurige pareltjes die zouden moeten zorgen voor een mooie glans en een ‘flawless’ look. Deze zijn verkrijgbaar in één kleur, namelijk Sweet Secret.

 photo Untitled 4_zps1nlefbbi.jpg
Het Gilding eye and face palette, een palette vol met 6 mooie kleuren oogschaduw, variërend van glanzend tot matte, geschikt voor een alledaagse, romantische look, maar zeker ook geschikt voor ‘s avonds. Daarnaast vind ik het super leuk dat er twee poeders bijzitten waarmee je kunt contouren, namelijk een lichte highlighter en een bronzer.

 photo Untitled 5_zpsf4cyum46.jpg

Lipglossjes, in een mooie roze kleur en in een perzikkleurtje, heel draagbaar en perfect voor de lente als je het mij vraagt! De kleuren zijn Butterfly Kiss en Honey Blossom.

Helaas heb ik geen prijzen kunnen vinden in het persbericht, maar Catrice kennende zullen de prijzen niet heel hoog liggen.

Wat vinden jullie van deze collectie?
Liefs, Simone

PS: Mijn diary van afgelopen week vinden jullie hier morgen. Vandaag is het natuurlijk ook nog weekend en ik wil vandaag graag bijvoegen in mijn diary, vandaar!

12 thoughts on “Nieuwe Catrice collectie – Kaviar Gauche

  1. Ziet eruit als een mooie limited edition. Maar toch voel ik geen extreem “ik-moet-dit-hebben” gehalte… Dus ik denk dat ik deze skip🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

