Diary – Toch maar weer uitgaan, Pasen en Balea

 photo PicMonkey Collage4_zpsul3gq0to.jpg

Tijd voor een nieuwe diary! Ik hoop dat jullie allemaal een heel fijn lang weekend hebben gehad en weer helemaal zijn opgeladen voor een nieuwe week. Ik in ieder geval wel! Kijk je mee naar mijn afgelopen week?

 photo PicMonkey Collage_zps4vxritp3.jpg✿ Vorige weekend ging ik nog eventjes met mijn ouders even naar het tuincentrum. Daar zag ik dit mooie kastje. Like!

✿ Ik ontving een superleuk pakket met heerlijke spullen die ik won met 
met een winactie.
✿ Afgelopen week had ik een 'Lifestyle week' op school, de laatste ooit,
zelfs. Ik schreef me in voor een experiment en ging aan de gang met een
soort van kunstwerk. Uiteindelijk kwam er deze veer uit, gemaakt van
honderden kleine krantenknipsels. Was heel leuk om te doen. De week, en 
het laatste contact met de klas en onze begeleider OOIT, sloten we af met
wijntjes op kosten van school. Top!
✿ Ik kwam deze Airmaxjes 1 tegen en ik vind ze zoooo mooi. Helaas zijn ze 
overal uitverkocht, al is dat ook maar goed want mijn budget is niet zo 
groot op dit moment, haha.

 photo PicMonkey Collage2_zpsoqq4nepf.jpg

✿ Fan van deze douchegels!
✿ Na een dagje school lekker bloggen met een sinaasappel, mango en aardbei
smoothie, maar ik denk dat mijn blender het hierna heeft begeven :-( Hij
begon helemaal naar brand te stinken en sindsdien heb ik hem niet meer
durven aanzetten..
✿ Ik heb mijn lipglossjes, lipsticks, mascara, eyeliner en concealers die ik 
veel gebruik op een nieuwe manier opgeborgen. De glaasjes zijn van Ikea,
ik vind ze zo leuk.

 photo PicMonkey Collage3_zpsam4qlngf.jpg

✿ Uit met mijn liefste huisgenootje. Ik raakte mijn sleutels kwijt, maar vond 
ze de volgende dag gelukkig weer terug. Gelukkig was ik vrijdag vrij en kon
ik bij mijn huisgenootje logeren. 
✿ Ik zette mijn favorietjes van maart op de foto, in het zonnetje. Like!
✿ Ik vierde eerste paasdag bij mijn vriend thuis en 's avonds treinden we 
samen naar mijn huis. Prachtig weertje buiten.
✿ Ik was blij met het lange weekend!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne nieuwe week!
Veel liefs,
Simone

6 thoughts on “Diary – Toch maar weer uitgaan, Pasen en Balea

  1. Fijn om te zien dat je zo blij bent met je gewonnen items🙂 welke vind je het lekkerst van de 3 douchegels? Ikzelf de paarse!

    Liked by 1 person

  2. Ik kan nog niet kiezen haha! Paars en groen vind ik allebei héél lekker. Roze bewaar ik voor de zomer, die geeft me echt zo’n warm-weer gevoel haha! Ze zijn alle 3 heerlijk!

    Like

  3. Leuk om te zien. Wat een heerlijk pakket heb je gewonnen zeg! De douchegels zien er zo zomers uit! Het kastje uit het tuincentrum wil ik ook. Super leuk om steeds themaatje is te bouwen, hihi!

    Like

  4. Ziet eruit alsof je een hele leuke week gehad hebt! Fijn dat je je sleutels weer teruggevonden hebt, haha. En die veer gemaakt met kranten zier er ontzettend kunstig en mooi uit!❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

