Fashion shoplog – H&M & Primark

Image and video hosting by TinyPic
De afgelopen weken heb ik een klein beetje geshopt en heb jullie daar hier en daar al een sneak peek van gegeven. Vandaag deel ik mijn aankoopjes met jullie aan de hand van een foto shoplog. Ik hoop dat het binnenkort heerlijk weer wordt zodat ik mijn armen en beentjes wat kan laten bruinen, dan kan ik jullie de kleding ook aan laten zien! Voor nu zullen jullie het helaas met de foto’s van de kleding zelf moeten doen, sorry!πŸ˜‰ Hopelijk vinden jullie mijn shoplog toch leuk!

Laten we beginnen bij H&M!
 photo DSCN1128_zpslneclpai.jpg
Simpel maar leuk vind ik. Donkerblauw met wit gestreept hemdje. €4,99.

 photo DSCN1125_zpsyzqymszb.jpg
Hoe, in hemelsnaam, zet je een ‘wrap skirt’ mooi op de foto? Niet dus.. Het is een grijs rokje met overslag. Hij is wat langer, tot net boven mijn knie. Ik vind hem super mooi! €12,99.

 photo DSCN1132_zpslfginwze.jpg

 photo DSCN1133_zpsezmkivrj.jpg

 photo DSCN1137_zpshzsdubdj.jpg

 photo DSCN1136_zpsn34ymbmn.jpg
Een mooie donkerblauwe top (lievelingskleur ever als het om kleding gaat) die redelijk hoog sluit, een dubbel laagje heeft en aan de achterkant een soort overslag. Simpel maar heel mooi. €19,99

 photo DSCN1141_zpsxmbdgpdi.jpg

 photo DSCN1139_zpsqpp4fayx.jpg

 photo DSCN1140_zps3jujdz7s.jpg
Een heerlijk dun, luchtig vestje in het spierwit. Kan zo overal over en ik vind hem ook heel leuk. €9,99.

 photo DSCN1147_zpswiguwk4d.jpg
Als laatst nog dit vest. Echt superfijn voor bijvoorbeeld thuis of voor naar buiten als het wat frisser is. In een soort zandkleur. Heel fijn! €19,99.

En dan Primark!
 photo DSCN1124_zpsdqivowdb.jpg
Deze beauty’s nam ik mee voor maar €8,00. Wat zijn ze mooi vind ik. De mooie diepblauwe kleur met de kraaltjes voorop. Ze zitten daarnaast ook prima.

 photo DSCN1131_zps8hssn6c4.jpg

 photo DSCN1129_zpsa7wgptrm.jpg

Een donkergroene top met een overslagje. Opgerolde mouwtjes en een V-halsje. Simpel maar ik hou ervan! Deze kocht ik voor €11,00.

Misschien een wat saaie shoplog, heel veel basics, maar die had ik nu net een nodig! Toch wilde ik het graag aan jullie laten zien.

Liefs, Simone

16 thoughts on “Fashion shoplog – H&M & Primark

  1. Wauw, zoveel prachtige items had je geshopt!
    Ga je ook nog outfit foto’s maken als je tijd hebt?
    Ben zo benieuwd naar de combinatie’s die je ermee zult maken…..

    Xoxo

    Like

  2. Dir sandaaltjes zijn favoriet. Toch heb ik ze laten staan vorige week. 3 paar schoenen leek me iets te enthousiast hihi.

    Like

  3. Ik vind die sandaaltjes zo mooi!❀ Heb ze ook aangehad, maar laten staan want mijn voeten zijn er helaas te breed voor.

    Like

  4. Hele leuke dingen heb je gekocht! Ik vind die groene blouse van de Primark erg mooi. Die sandaaltjes zijn ook super leuk voor de zomer!

    Like

  5. Pingback: Favorieten – April 2015 |

Laat je een reactie achter? :-)

