Gezichtsreiniging – Mijn gouden duo

 photo DSCN1152_zpsxdfal61l.jpg

Al jaren zoek ik naar fijne én betaalbare gezichtsreiniging. Vaak denk ik dat ik het helemaal gevonden heb, zoals bij Rituals en Balea het geval was, maar als de verpakking dan op is, koop ik toch weer wat anders. Nu heb ik al 3x dezelfde fles gekocht en daarbij nu ook de ideale oogmake-up remover gevonden! Benieuwd naar mijn gouden duo en mijn bevindingen? Lees dan snel verder!


Ik heb het over het Micellair water van Granier en de ‘Verzachtende Oogreinigingslotion’ uit dezelfde ‘Skin Naturals’ lijn.
Ik houd van makkelijk en snel, maar ook van een goed en schoon gezicht dat niet uitdroogt of juist vet wordt. Ik wil dat al mijn make-up er ‘s avonds goed af gaat en dat ik ‘s ochtends mijn huid ook even kan opfrissen na het douchen. Daarnaast wil ik niet teveel betalen en dat kan allemaal in één met deze twee producten.

 photo DSCN1154_zps5tz1qgb5.jpg

 photo DSCN1156_zpshlni8g6m.jpg
Het micellaire water komt in een grote fles van 400ml. De fles is mooi vormgegeven, vind ik. Hij is van plastic en dat is ook wel handig voor een kluns als ik. Het ‘water’ is doorzichtig en het is de bedoeling dat je het gebruikt op een watje. Hiermee kun je je make-up dus verwijderen en je hoeft het niet meer na te spoelen.  Je zou er ook je ogen (en lippen) mee kunnen schoonmaken maar dat doe ik toch liever met een aparte oogmake-up remover. Deze grote fles kost €6,50 wat ik al niet veel vind, maar ze hebben bij Kruidvat en Etos heel vaak een 1+1 actie op Garnier, dan kun je dus helemaal je slag slaan!

 photo DSCN1153_zpsepkjs1fz.jpg

 photo DSCN1155_zpsyfztgcnl.jpg
Dit leuke flesje met paarse vloeistof is dus de oogmake-up remover. Dit flesje bevat een stuk minder, namelijk 125 ml maar je hebt dan ook een stuk minder nodig. Voor deze betaal je €4,50, maar ook hier zijn vaak acties op. Het goedje ruikt lekker fris en je gebruikt dit ook op een watje. Het watje hou ik even op mijn oog, ik veeg een klein beetje en mijn make-up (inclusief eyeliner) is als sneeuw voor de zon verdwenen. I like!

Mijn gezicht voelt na het gebruik niet droog aan, deze producten geven zelfs een heel fijn en fris gevoel. Aanradertjes!

Ken jij deze producten al?
Liefs, Simone

13 thoughts on “Gezichtsreiniging – Mijn gouden duo

  1. Dat klinkt goed!
    Ik zal dit zeker gaan kopen omdat ik geen droge huid wil en bij die van een ander merk heb ik dat wel.
    Fijn dat je deze tip om make-up te reinigen met ons shared😉

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Ik gebruik het miccelair water om mijn oogmake-up te verwijderen, ben er echt super tevreden over! Verder gebruik ik producten van Dermalogica voor mijn gezicht, de aanschaf is even duur maar je doet er super lang mee.. Ik heb alles in Amerika gekocht en was ruim €100 kwijt, maar de flesjes zijn nu pas net over de helft, dus als je het zo bekijkt vind ik het qua prijs wel meevallen..

    Like

  3. Ik denk dat ik ook maar eens micellair water moet aanschaffen. Ik ben wel benieuwd waar iedereen nu zo lyrisch over is hihi. Ik weet dat Kruidvat sinds kort ook micellair water verkoopt van het huismerk.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

