Treacle Moon – My coconut island

 photo DSCN1158_zpsbmla2kuo.jpg

Zoals ik al ongeveer 50 keer heb verteld, won ik onlangs een super leuke winactie. Daarin zat onder andere een mini van Treacle Moon. Al een tijd was ik heel benieuwd naar het merk, en nu heb ik er dus mijn eerste ervaring mee gehad. Is het echt zo’n fijn merk, of is het overrated? Benieuwd? Lees dan snel verder.
Ik heb een mini mogen ontvangen van de bodymilk, in een klein flesje met een pompje. Dit vind ik echt een pluspunt, werkt super handig. Daarnaast is de verpakking typisch vormgegeven, zoals ze dat bij Treacle Moon doen. Heel mooi en clean, vind ik.

 photo DSCN1159_zpspqjodn2o.jpg

Het flesje bevat ook nog een leuke tekst, wel in het Duits, want daar komt deze verpakking vandaan. Treacle Moon is voor zover ik weet ook niet/slecht in Nederland te verkrijgen (heel af en toe hebben ze wat producten bij de Albert Heijn!), in Duitsland koop je het gewoon bij de DM drogisterij.

 photo DSCN1161_zpshaukgflb.jpg
Het is een lekkere romige crรจme, maar niet te dik. Hij smeert prima uit en voelt lekker fris aan op de huid. Hij trekt snel in en dat vind ik ook wel heel erg fijn. Dan hebben we natuurlijk nog de geur.. daar moet je van houden! Gelukkig ben ik gek op kokos en daarom staat deze geur me dan ook echt wel aan, het is alleen een andere kokosgeur dan die typische geur die je vast wel kent van andere kokos bad/douche/body producten. Het is een ‘snoeperige’ geur waarin de kokos natuurlijk wel overheerst.

Al met al ben ik heel tevreden! Er zit 60ml in de verpakking en ik heb op internet gevonden dat de mini’s in Duitsland zo’n โ‚ฌ0,95 zijn dus dat is ook echt helemaal niet duur. De fullsize verpakkingen kosten daar zo’n โ‚ฌ4,00 voor 300ml.

Heb jij al eens iets van Treacle Moon geprobeerd?
Liefs, Simone

6 thoughts on “Treacle Moon – My coconut island

  1. Fijn dat je dit product in een prijs had gewonnen๐Ÿ˜‰
    Ik hou van dit merk producten maar zal deze bodymilk eens snel gaan kopen want ik ken het niet.
    Leuk flesje.

    Mooie dag Xoxo

    Like

  2. Deze heb ik laatst geroken in de winkel. Ik twijfelde. Inderdaad erg zoet, maar dat zijn ze allemaal wel vind ik. Ik heb Warm Cinnamon Nights. Die is echt heerlijk! Vooral voor in de herfst en de winter natuurlijk. Geniet ervan!

    Like

  3. Leuk gedaan met die letters๐Ÿ™‚ echt tof ook om te zien dat je zo blij bent met de spulletjes. Ik heb zelf de raspberry variant in mijn bezit. Die is lekker snoepig zoet. I love it.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

