The happy list

Ik vond het weer eens tijd worden om de leuke momentjes van de afgelopen periode met jullie te delen, de dingen waar ik blij van word en werd en welke mij energie geven!


Bij La Cubanita met vriendinnen

♡ Lekker uiteten met mijn lieve vriendinnen
♡ Een zomergarderobe shoppen


bron

♡ Londen over precies 2 weekjes


♡ Mijn nikies
♡ Schot in mijn scriptie
♡ De ZON! Ik heb zelfs al in mijn bikini in de tuin gelegen.


Beste huisgenootje dat ik me kan wensen!

♡ Leuke dingen doen met mijn lieve huisgenootje(s)
♡ Mijn groeiende blog
♡ Instagram en alle inspiratie en motivatie die ik daar vandaan haal


♡  Mijn haar krullen met de stijltang
♡ Weer gezond eten maar ook genieten


♡ Lekker veel hardlopen
♡ Plezier in mijn bijbaantje
♡ Gezelligheid met familie
♡ Koken en uren kletsen met vriendinnen
♡ Heel veel wijntjes drinken met vriendinnen en uitgaan


♡ Zelfgemaakte smoothies met sinaasappel, mango, aardbei, banaan en Griekse yoghurt
♡ Oefeningen doen met mijn Kettlebel
♡ Het feit dat ik mijn kamer heb behouden
♡ Salaris op pay-day

Wat maakte jou de afgelopen tijd blij?
Liefs, Simone

7 thoughts on “The happy list

  1. Aah super mooi lijstje! Stuk voor stuk dingen om blij van te worden🙂 ik ben op moment blij dat ik lekker een weekendje weg ben met mijn vriend. Even weg van ‘het gewone leven’ en alleen maar tijd voor elkaar. Heerlijk.

    Liked by 1 person

  2. Woow heerlijk, al in de bikini gelegen, daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Ik hoop dat het weer morgen weer beter is. Leuke happy list! Fijn weekend verder!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

