Sneakers op mijn wishlist

 photo PicMonkey Collage_zpsuwmygwrc.jpg

Dat ik van sneakers houd was je vast niet ontgaan, ik like dan ook allerlei facebook pagina’s (onder andere sneakerdistrict, sneakerbaas en defshop) waardoor ik dagelijks in de verleiding word gebracht met nieuwe modellen en kleuren. Ik heb nu echt een enorme waslijst aan sneakers die ik wel aan mijn collectie zou willen toevoegen en het leek me leuk om die lijst eens met jullie te delen! Benieuwd? Lees dan snel verder.

 photo Untitled 3_zpsdx7ubilu.jpg
Nike Rosherun €89,99 via Defshop

 photo Untitled 6_zpsh6dwnbqi.jpg
Nike Roshe Run €89,99 via Defshop

 photo Untitled 10_zpsbhjhc4m2.jpg
Adidas supercolor in lichtblauw €99,99 via Defshop

Puma - Suede Classic +
Puma Suede Classic+, €79,99 via Pro Shoes


Nike Air Max 1 FB pure platinum via Sneaker District, €134,99.


Adidas Stan Smith Zebra, €85,00 via Sneaker District


Nike Air Max 1 (GS, dus maar tot maat 40 te verkrijgen), €94,99 via Zalando

Wat een warboel aan allerlei kleuren sneakers haha. Het meeste aas ik op het laatste model, de airmaxjes met wit en rood of de witte met de turqoise binnenkant. Super leuk voor de zomer allebei. Helaas wel een beetje duur en Londen komt eraan dus ik houd mijn geld nog maar eventjes in mijn zakken!

Ben jij ook zo gek op sneakers?
Liefs, Simone

8 thoughts on “Sneakers op mijn wishlist

  1. Ik moet toch toegeven dat ik de Nike Roserun wel gaaf vind. Ik vond ze eerst helemaal niks, maar nu ik ze vaker zie vind ik ze toch wel erg leuk! Ik heb zelf laatst nieuwe zwart grijze nikes gekocht:) xx

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

