Diary – hard werken, van de zon genieten & gezelligheid

 photo PicMonkey Collage4_zpsq5ydhaln.jpg

Afgelopen week was een heel leuk weekje, ik heb redelijk veel foto’s gemaakt en heb veel zin om ze met jullie te delen, dus laat ik dat maar meteen doen!

 photo PicMonkey Collage_zpsgejm2h59.jpg
– Aan het begin van de week krulde ik mijn haar met mijn stijltang. Het lukte super goed en ik was er heel blij mee!
– Ik ging hardlopen en maakte daarna een lekkere smoothie met aardbei, banaan, sinaasappel, mango en een beetje Griekse yoghurt.
– Nog een keertje mijn haar
– Ik ging even de stad in met mijn moeder voor een nieuwe broek en ik kocht deze highwaisted jeans en een felrode croptop.

 photo PicMonkey Collage2_zpsaqgklba6.jpg

– Samen met mijn huisgenootje maakte ik een super lekkere pasta met tomaatjes, broccoli en kip.
– Ik deed mee aan deze leuke winactie. Zulke bikini’s vind ik echt mooi. Ik wilde vorig jaar al een echte bestellen van Triangl maar was toen wat te laat. Dit jaar hebben ze overal knock-off’s voor vele betere prijzen.
– Verliefd op deze Roshe Runs
– Donderdag werkte ik de hele dag en daarna ging ik een avondje op stap met mijn vriendinnetje en huisgenootje, haar broer en nog een huisgenoot. Ik dronk een avondje water en wodka cola light om de calorieën te beperken, ging prima!

 photo PicMonkey Collage3_zps2m5z6wgq.jpg
– Vrijdag ging ik al vroeg naar huis waar ik lekker in de zon heb gezeten en aan mijn scriptie heb gewerkt. ‘s Avonds maakte ik me klaar voor een etentje met vriendinnen. Ik denk dat ik deze outfit nog op de foto ga zetten.
– We aten heerlijke tapas bij La Cubanita
– Ik at meloen met ham, carpaccio, patatas bravas, garnaaltjes, gehaktballetjes, brood met aioili en cheesecake. Yum!
– Dit was mijn ontbijtje op zaterdag en zondag. Yoghurt met wat honing, banaan, aardbei en kokosrasp. Zaterdagavond had ik een gezellig avondje met vriendinnen en gister heb ik de hele dag aan mijn scriptie gewerkt.

Vanavond heb ik een teamuitje van de Mac en ga ik poolen, ik ga veel aan mijn scriptie werken (deadline één is vrijdag), van de zon genieten, werken en donderdagavond is het studentsounds in Tilburg waar ik natuurlijk ook heen moet. Ook komt er dan een leuk weekend aan!

Fijne week allemaal!
Liefs, Simone

16 thoughts on “Diary – hard werken, van de zon genieten & gezelligheid

  1. Je hebt onwijs leuke foto’s gemaakt deze week! Dat haar van jou, wauw, die krullen staan je leeuuk! En die highwaisted broek + rode top zien er ook zo leuk uit. En ik ben benieuwd naar je outfit, dus ik hoop dat er snel outfit foto’s komen!

    Liked by 1 person

  2. Leuke diary weer, en inderdaad: lekker gevuld😀 Ik wil ook weer tapas eten hmmm. Veel succes met je deadline!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

