Look of the day – Nude & Basic

 photo Untitled 5_zpsa8a1urwj.jpg
Ik had echt weer eens zin om een look voor jullie op de foto te zetten, want dat was alweer een hele tijd geleden. De laatste tijd heb ik het heel druk met mijn scriptie, maar toch maak ik me natuurlijk elke dag op. Dat resulteert in simpele looks met alleen gezichtsmake-up, wenkbrauwen, eyeliner en mascara. Af en toe pak ik er weer een oogschaduw palette bij, net als op de dag dat ik deze foto’s maakte. Ik vond het resultaat heel mooi en heb dan ook per direct besloten weer meer te gaan experimenteren met make-up, dus jullie kunnen meer looks verwachten!

 photo Untitled 5_zpsa8a1urwj.jpg
Op mijn gezicht draag ik:
Catrice Allround coverstick
Essence All About Matt foundation (yes! ik ben een beetje bijgekleurd, dus hij kan weer!)
Catrice Illuminating blush

 photo Untitled 6_zpshma5ysuu.jpg

 photo Untitled 1_zpsgjfg0tvb.jpg
Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met de Catrice Eyebrow set. Daarnaast draag ik Liquid Ink van Essence als eyeliner (ik zie nu pas dat het voor jullie rechtse oog helemaal niet mooi is aangebracht! excuses) en de I love Extreme mascara, ook van Essence. Op mijn lippen draag ik een Rimmel Stay Glossy lipbalm/gloss.

Voor mijn ooglook heb ik mijn alltime favourite palette gebruikt: het Naked 3 palette van Urban Decay. Ik heb de lichtste kleur gebruikt als highlighter, de twee roze kleuren daarna over mijn ooglid en in mijn ooghoek, en daarnaast de 4e van achter en 2e van achter in de crease en de outer-v om de look wat donkerder te maken. Deze kleurtjes draag ik ook onder mijn oog.

Image and video hosting by TinyPic
Wat een beauty is het he?

Al met al is het een hele rustige en basic look die ik graag dagelijks draag!
Liefs, Simone

10 thoughts on “Look of the day – Nude & Basic

  1. Die blush vind ik je ontzettend mooi staan zeg, wat een mooie kleur❀ Tof dat je meer gaat experimenteren met make-up looks, ik ben benieuwd!

    Like

  2. Ohh, heel mooi! Ik hou wel van dit soort natuurlijke looks. Het staat je ook prachtig! Die eyebrow set van catrice heb ik trouwens ook, ik vind m zo fijn!

    Succes met je scriptie!

    β™₯β™₯β™₯ Saskia

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

