Review – Balea douchegels

Dat veel producten van Balea bij mij favoriet zijn was je vast al opgevallen als je mijn blog al wat langer volgt. Balea is een van de huismerken van de Duitse drogisterij DM en het is gerust een budget merk te noemen. De prijzen liggen echt heel erg laag, veel lager nog dan onze huismerken, maar de producten zijn van erg goede kwaliteit en ook de verpakkingen laten niets te wensen over. Daarnaast heeft DM ook een heel groot assortiment aan Balea producten, verzin het maar en ze hebben het. Douchegels, shampoo’s, conditioners, haarmaskers, haarolie’s, serums, zonbescherming, gezichtsreiniging, gezichtsverzorging, lippenbalsems, deo’s, scheermesjes, scheergels en ga zo nog maar even door.

 photo DSCN1163_zpsxiiogkru.jpg

Toen ik laatst een winactie won was ik dolblij, want het pakket bevatte onder andere drie Balea douchegels. Zelf ben ik al een tijdje niet in Duitsland geweest en mijn voorraad is dan ook echt heel erg geslonken. Gelukkig kan ik nu weer even van Balea goodness genieten. Meer weten over deze douchegels? Lees dan snel verder.p

De verpakking
Wat kan ik daarover zeggen? Ik denk dat jullie zelf ook wel kunnen concluderen dat de flessen er super zomers en vrolijk uitzien. I like! Ook staat er duidelijk op vermeld dat het om limited editions gaat, heel jammer natuurlijk, maar wel goed dat ze het erop zetten om teleurstellingen te voorkomen. Daarnaast hebben ze alle drie een leuke naam: Cabana Dream, Paradise Beach en Tropical Sunshine. Je kan niets anders dan zin hebben in de zomer nu toch?

Het product
Verrassing! De douchegels hebben zelf dezelfe kleur als de flessen. Ik heb dus een paarse, roze en groene douchegel. Nog nooit gezien, origineel! De douchegel droogt mijn huid niet uit, laat me lekker fris voelen en schuimt lichtjes. Prima!

 photo DSCN1165_zpsjd8kvhix.jpg

De geur
Onbeschrijfelijk lekker. Echt waar! Cabana Dream is een combinatie van passievrucht en perzik en ruikt dan ook heerlijk zoet en fruitig. Paradise Beach is een combi van kokos en ananas, hij ruikt naar een soort van pina colada maar dan niet te heftig, ook heerlijk. Tropical Sunshine combineert mango met sinaasappel, dit is denk ik mijn favoriet zoet รฉn heerlijk fris.
De geurtjes blijven na het douchen nog even hangen, maar niet zo heftig. Dit vind ik persoonlijk heel fijn, want ik hoef ook weer niet de hele dag door het leven te gaan als een wandelend sinaasappeltje. Ik zorg liever voor een lekker geurtje met een bodylotion en eau de toilette of parfum.

Ik heb deze douchegels dus gewonnen maar ze zijn voor โ‚ฌ0,55 (!!!!) te koop bij DM drogisterijen in Duitsland. De fles heeft in inhoud van 300ML wat dus ook niet mis is! Als je toevallig (of niet toevallig natuurlijk;)) in de DM komt moet je deze zeker in je mandje gooien!

Liefs, Simone

9 thoughts on “Review – Balea douchegels

  1. Wat leuk dat je de douchegels hebt gewonnen! Ik kom vaak in Duitsland en ga dan het liefst naar Rossmann, dat is mijn favoriete Duitse drogisterij.

    Like

  2. Heerlijk hรจ๐Ÿ˜‰ bij mij zijn ze allemaal al heel ver leeg..๐Ÿ˜ฆ persoonlijk vond ik die groene juist het minst lekker hihi. Smaken verschillen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

