Plog #1

PicMonkey Collage

Woehoe, het is me eindelijk gelukt. Ik heb één keer eerder geplogd, tijdens een weekendje Antwerpen en dat was maar goed dat het een weekendje was, want anders was het een beetje een kort overzichtje geworden. Gister werd ik wakker met het idee om te ploggen en zo gezegd zo gedaan! Het was een heerlijke zomerse dag, kan ik alvast verklappen.

Tevens maak ik er meteen een soort van food-diary van om mezelf en misschien ook wel jullie te motiveren🙂
Ik begon mijn dag om 7:00 uur al, ik stond vroeg op omdat ik dan ‘s middags lekker op het terras zou kunnen zitten. Ik werd even rustig wakker, ik kijk altijd even op mijn telefoon of mijn blog goed online is gekomen en daarna kijk ik de vlog van Mascha (vloggloss). Daarna ben ik opgestaan en lekker gaan douchen.

PicMonkey Collage2

Ik startte mijn laptop op en maakte een ontbijtje: Griekse yoghurt met kaneel en een banaantje. Daarbij een groot glas water. Na het doen van mijn dagelijkse blogrondje ga ik mezelf klaarmaken. Ik draag White Musk Sun Glow van The Bodyshop, dit is een limited edition van vorig jaar. Lekker zomers geurtje. Ik draag mijn witte ripped jeans van Stradivarius en een donkerblauwe top van H&M. Eroverheen een geruit blouseje toen het nog koud was. Hierna ga ik achter mijn laptop zitten en ik werk ongeveer 1,5 uur hard aan mijn scriptie.

PicMonkey Collage3

Om 09:30 uur vertrek ik naar de DA om daar mijn pakketje van Sans-Online op te halen (later meer!!) en ik maak meteen een rondje over de markt. Ik doe lekkere fruit aankoopjes voor weinig. 2 dozen aardbeien (samen 1 kilo!), 3 avocado’s en een grote mango voor €4,50, kaching!

Hierna ga ik nog eventjes naar de Plus voor mijn andere boodschappen.
Thuis aangekomen trek ik meteen mijn shortje aan en een luchtig topje. Ik pak mijn laptop en ga op ons dakterras zitten (luxe!). Ik werk nog bijna twee uurtjes aan mijn scriptie en kleed me daarna wéér om.

PicMonkey Collage4

Voor ik ga eet ik nog snel een cracker met kaas en een schaaltje aardbeien.Ik ga namelijk naar het terras met mijn vriendinnetje en huisgenootje Wendy. We lunchen lekker. Ik nam een tosti met geitenkaas, honing, tijm en zongedroogde tomaat. Het bleek een driedubbele te zijn, niet erg want ik had echt honger. Daarna nog even door zonnen met Lipton Green Tea.

Hierna lopen we nog wat door de stad en gaan daarna naar huis om weer verder te zonnen op het dakterras. Uiteindelijk word ik aardig bruin en helaas ook een beetje rood. Ik spring in de douche en smeer me goed in met aftersun. Ik kleed me WEER om en ga koken.

PicMonkey Collage5

Ik maak heerlijke wraps met crème fraîche, sla, avocado, kipfilet met fajitakruiden en wat geraspte kaas. Ik eet er twee en maak daarna een schaaltje aardbeien met wat Griekse yoghurt en honing. Ik stel weer opnieuw mijn achtergrond in, mijn telefoon reset zichzelf steeds waardoor hij steeds weg is. Daarna nog even op het dakterras met huisgenootjes.

Hierna kruip ik achter mijn bureau op alvast deze plog in elkaar te zetten en zo ook nog aan mijn scriptie te werken. Daarna ga ik nog even lekkere relaxen en voor het slapen de vlog van Monica Geuze kijken. Een fijne, leuke en gezellige dag!

Vinden jullie het leuk om vaker plogs van mij te zien?
Liefs, Simone

14 thoughts on “Plog #1

  1. Leuk dat je hier laat zien hoe je een dagje hebt doorgebracht en wat je zoal had gedaan!
    Heerlijk al die foto’s met food!
    Mooie kleur nagellak.

    Prachtige dag Xoxo

    Like

  2. Ik vind plogs erg leuk altijd🙂 En jeetje, wat kleed jij je vaak om hihi! Zo gaat dat hier ook haha. Ik wil ook aardbeien!!

    Like

  3. Ik heb mij gisteren ook enorm vaak omgekleed haha! Dan weer voor school bezig, dan weer even buiten zonnen, allemaal in een andere outfit natuurlijk ;p Leuk dat je eens een plog gemaakt hebt!

    Like

  4. Ik ben de laatste tijd zo into PLOGS! Ik vind het super leuk om te zien. Iets minder dat ik nu binnen zit terwijl het zonnetje buiten schijnt, hihi.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

