Diary: zonnen, terrassen en studentsounds!

Image and video hosting by TinyPic
Wat een super heerlijk weekje heb ik achter de rug. Dat ik de eerste deadline voor mijn scriptie had en daar kei hard aan heb gewerkt, laat ik even achterwege, want voor de rest heb ik echt alleen maar genoten!

Maandag werkte ik vanuit huis bij mijn ouders, dinsdag lag ik daar de hele dag in het zonnetje, woensdag deed ik inkopen op de markt, lag in de zon en zat op het terras, donderdag werkte ik en had daarna het leukste feest in tijden, vrijdag werkte ik nog wat aan mijn scriptie, zaterdag ging ik lekker uiteten en naar de bios en net ben ik outfit foto’s wezen maken en een ijsje wezen eten in de zon. Benieuwd naar de foto’s? Kijk dan snel verder!

Image and video hosting by TinyPic
– Mijn paspoort! Mijn ID kaart is verlopen dus vanaf nu gebruik ik mijn paspoort om te reizen, ook binnen de EU. Komende week ga ik naar Londen dus ik zocht hem op. Deze stempel van Aruba zorgde ervoor dat ik heimwee kreeg. Ik ben gek op Aruba en 2011 is alweer te lang geleden!
– Na hard werken komt veel belonen. Ik nam dus plaats in de zon en het is me inmiddels aardig gelukt om al bij te kleuren! ‘s Middags kwam ook nog de nieuwe Linda binnen, dit maakte het toch wel compleet.
– Selfietime, kan niet ontbreken natuurlijk
– Naked 3 palette, blijft favoriet!

Image and video hosting by TinyPic
– Ik ging naar de markt en voor €4,50 had ik een kilo aardbeien, 3 mini avocado’s Γ©n een mango!
– Meteen een schaaltje aardbeien eten, ze waren heerlijk zoet.
– Ice tea green in het zonnetje!
– Proberen aan mijn scriptie te werken op het dakterras, zag alleen een beetje weinig in de zon.

Image and video hosting by TinyPic
– Studentsounds! Het was zooo ontzettend leuk! Studentsounds wordt elk half jaar georganiseerd in Tilburg en is voor (duhhh) studenten. Er zijn verschillende stages, leuke DJ’s, vette lichtshows en heeeel veel gezellige mensen voor maar €7,00. Van mij mogen ze het elke maand organiserenπŸ˜‰
– Zaterdag ging ik eten bij RibsFactory. Dit restaurant zit in Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Breda, Amersfoort en Nijmegen en is echt een aanrader. Vooraf namen we de breekbrood special met truffelmayo, aioli, pesto en kruidenboter. Als hoofdgerecht nam ik de Royal Burger met onder andere bacon en kaas, jaammm! Ultieme cheatmeal haha!
– Daarna door naar de bios. We gingen naar Fast & Furious 7, aanradertje. Echt een vette film!

Fijne week allemaal! Pssst: komende week weer gewoon blogjes, voor morgen staat al een outfit of the day klaar!πŸ™‚
Liefs, Simone

7 thoughts on “Diary: zonnen, terrassen en studentsounds!

  1. Gezellige week had jeπŸ˜‰
    De zon scheen hier 2 dagen lang achter elkaar.
    Fijn dat je nu een bruingekleurde teint hebt.
    Leuk dat je deze week lekker even weg weggaat.
    Ben zo benieuwd.
    Ik wens je een mooie en leuke week toe…

    Have fun Xoxo

    Like

  2. Het weer was heerlijk hΓ¨. Heb ook zo genoten! Deze week hoeft het niet zo zonnig te zijn, ik moet veel werken overdag πŸ˜…πŸ˜› volgende week! Dan heb ik vakantie. Dan laat maar komen hihi! Ribsfactory klinkt goed, wist niet dat het ook in eindhoven zit. Nog nooit gezien!

    Like

  3. Fijn weekje heb je gehad! De Ribfactory klinkt onwijs lekker! Ik ben er nog nooit geweest. En de fast 7 is inderdaad een hele vette film!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

