Outfit of the day – Sunny but windy

Ik heb weer een outfit of the day voor jullie! Dit keer met mijn nieuwe jas van Sans-Online. Ik heb al eerder wat op de webshop besteld en ook al eens samengewerkt in de vorm van een winactie. Nu mocht ik zelf wat leuks uitkiezen, en dat was best wel lastig! Ze hebben zoveel leuks, jeans, vesten, blouses, topjes en ga zo maar door. En hoewel het steeds warmer wordt besloot ik eigenwijs te zijn en te kiezen voor een jasje.

DSCN1204

Al tijden vind ik parka’s heel erg leuk en de laatste weken had ik een beetje struggles met jassen. Een leren jasje is leuk, maar wanneer het regent niet.. geen capuchon en ik draag mijn leren jasjes eigenlijk ook nooit dicht. Ik zag deze leuke parka van Vila voorbijkomen, in de sale voor maar €29,99. Ik besloot om hem te bestellen en heb hem de afgelopen weken al regelmatig kunnen dragen. Het is een ideaal, dun jasje voor dit weer. Benieuwd? Lees dan snel verder.

DSCN1189 DSCN1190Β  DSCN1204 DSCN1205Β  Untitled 4 Untitled 7Jas: Vila via Sans-online
Top: H&M
Jeans: Primark
Sneakers: H&M
Zonnebril: Guts&Gusto
Tas: Louis Vuitton KO
Sieraden: MelanO, Oozoo, Primark

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs, Simone

13 thoughts on “Outfit of the day – Sunny but windy

  1. Ah ik ben dol op parka’s! Erg leuk is dezeπŸ™‚ en klinkt inderdaad fijn voor deze periodes (waarin het heel warm, maar ook vrij fris kan zijn!)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

