Kijkje in mijn studentenkamer

Image and video hosting by TinyPic

Ik besefte me, toen ik afgelopen zondag mijn kamer aan het schoonmaken en opruimen was, dat ik jullie nog nooit mijn studentenkamer heb laten zien. Alleen af en toe een kleine sneak peek in mijn diary’s. Omdat ik toch aan het opruimen en schoonmaken was vond ik dat ik meteen wel even foto’s kon maken. Het was inmiddels wel al acht uur, en hoewel het al veel langer licht is, was het toch al een klein minibeetje schemerig. Benieuwd naar mijn kamer? Kijk dan snel verder!

Ons studenthuis staat in het centrum van Tilburg, mijn kamer is zo’n 18M2 en zit beneden. Vandaar dat ik zo’n groot raam heb. Ik woon samen met 5 huisgenootjes: 2 meisjes en 3 jongens. Ik woon er nu al zo’n 3 jaar en het bevalt uitstekend!

De foto’s zijn gemaakt met de klok mee, vanaf de deur waar je binnenkomt, tot weer terug bij de deur.

DSCN1209 - kopie
Deze foto is vanuit mijn deuropening gemaakt.DSCN1210 - kopie
De deur zelf. Vol met sjaals en tasjes.

DSCN1216 - kopie
Mijn bed met nachtkastje. Die elektriciteitskabel is zo lelijk, maar niet te schilderen haha.

DSCN1217

DSCN1218
Op mijn nachtkastje een hartvormig schaaltje met sieraden en wat andere troepjes.
     DSCN1219
Het leukste deel van mijn kamer, vind ik! Mijn schouw! Helaas is hij wel dichtgetimmerd, maar hij blijft mooi. Ik heb er allerlei decoratie op staan!DSCN1220 DSCN1221 DSCN1222
Dan verder naar het kastje waar mijn TV op staat. Daar staan ook deze leuke tasjes waar ik kabeltjes et cetera in bewaar. DSCN1224Mini tv’tje, maar prima voor mij! Ik zie dat er allemaal troep uit mijn lades steekt, haha. Sorry! Ik dacht nog wel dat het zo netjes was.DSCN1225
Dan mijn bureau/ beautytafel!DSCN1226  DSCN1228
En de andere kant van mijn kamer. Een groot raam en een kledingkast die eigenlijk niet bij de rest van mijn kamer past omdat al mijn meubels wit zijn. Maar ach, het is niet voor niets een studentenkamer.

DSCN1213 - kopie
Dan nog dit plekje naast mijn kast. Het is een beautykastje en bovenop heb ik mijn luchtjes staan en mijn gezichtsreiniging. Het kastje zit propvol allerlei heerlijke beautyspulletjes.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn studentenkamer vinden! Laat het me weten in de comments!
Liefs, Simone

14 thoughts on “Kijkje in mijn studentenkamer

  1. Wat een super leuke kamer! Erg leuk ingericht! Vooral het tafeltje waar je parfum op staat is erg leuk! En wat heb je dat raam handig gedaan met dat folie! Veel fijner als mensen niet zo naar binnen kunnen gluren! x

    Liked by 1 person

  2. Die schouw, zo leuk en uniek!❤ Je hebt een toffe studentenkamer, netjes ook! Ik woon zelf ook in een studentenhuis. Ik woon er nu 6,5 jaar met nog 9 andere meiden en mijn kamer is 24m2. Oh en een rommeltje😛

    Like

  3. Pingback: Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen |

Laat je een reactie achter? :-)

