Ebay vondsten!

Image and video hosting by TinyPic
Al eerder schreef ik een blog over mijn vondsten die ik recentelijk had gedaan op Ebay. Nu is het heel toevallig (of toch niet, shopdrang?) weer zo dat ik allerlei leuke dingen tegen ben gekomen. Natuurlijk kan ik het niet laten om met jullie te delen. Benieuwd naar leuke én goedkope goodies? Lees dan snel verder!
Net als de volgende keer deel ik geen link maar de zoekterm, omdat veilingen en aanbiedingen vaak aflopen werken de linkjes vaak snel niet meer. Door de zoekterm in te vullen ga je het product zeker vinden! Zet je zoekopdracht wel altijd op wereldwijd.


Lace bralettes zijn er in allerlei kleuren en modellen te vinden. Deze heb ik zelf besteld, voor ongeveer €3,50 inclusief verzendkosten. Zoekterm: Lace Bralette.


Mooie kwastenset! Monica Geuze (monicageuze95 op Youtube) gebruikt ze altijd in haar video’s en volgens haar zijn ze erg fijn. Deze bestel je voor zo’n €8,00 inclusief verzendkosten. Zoekterm: 10pcs professional brush make-up brushes set tools.


Een Triangl look-a-like bikini! Ik vind hem er supergoed uitzien en ze zijn in overvloed te vinden op eBay. Deze bestel je voor zo’n €8,00 inclusief verzendkosten wanneer je zoekt op: Bandage bikini.


Leuke hoesjes om je paspoort te beschermen! Deze vind je wanneer je zoekt op Passport Holder en je koop ze voor ongeveer €1,20 inclusief verzendkosten.

Real-Techniques-High-Quality-Professional-Makeup-Blush-Brushes-Tools-Set-6pcs
Deze set van Real Techniques heb ik in het echt, maar dit schijnt een goede neppert te zijn! En dat voor maar ongeveer €12,00 inclusief verzendkosten. Deze vind je wanneer je zoekt op Real Techniques.

Een leuk tasje voor €3,00 inclusief verzendkosten wanneer je zoekt op candy mesenger bag.

Wat vind jij van mijn vondsten, zit er iets tussen voor jou?
Liefs, Simone

 

12 thoughts on “Ebay vondsten!

  1. Die bralette is mooi!! Vraag me alleen af of ie iets van voorgevormd is, of dat het echt slap is zeg maar. En die handtasjes zijn Cute!! Ik wil het allemaal hqha.

    Liked by 1 person

  2. Wow, zo’n bikini van eBay is echt veel goedkoper dan zo’n dure Triangl bikini.. En gewoon bija hetzelfde! Ik weet nog niet of ik hem wil bestellen, want op internet is het altijd lastig te bepalen of iets de goede maat is.

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

