Bucketlist – Reizen


bron

Ik ben gek op op vakantie gaan en tripjes maken. Nieuwe steden in binnen en buitenland ontdekken maar vooral ook even lekker tot rust komen en genieten van het warme zonnetje of van de mooie bezienswaardigheden en leuke winkels. De afgelopen jaren heb ik al veel mooie plekken mogen zien zoals onder andere Barcelona, Londen, Aruba, Kos, Kreta, Thessaloniki, Mallorca, Albufeira. Nu zijn er natuurlijk altijd plekken waar je van droomt en die als student ook nog niet echt dichtbij liggen. Toch bekijk ik regelmatig mooie reisjes die ik wel zou willen maken.

Citytrip New York

7#
bron
Ohhh, New York! Wat droom ik hier al lang van zeg. Ik heb nog steeds niemand gevonden die ook zo graag naar New York wil als ik en ook zo van shoppen houd als ik, dus desnoods ga ik gewoon alleen! Het lijkt me een geweldig indrukwekkende stad die ik echt heel graag wil zien. De reisverslagen van Kelly (Kellista), een tijdje geleden, hebben me nog veel enthousiaster gemaakt. Ik wil zo graag!

Aruba, Curaçao, Bonaire

Curacao
Bron

2011 was het, vier jaar geleden alweer dus, dat ik op Aruba was. Aruba is een geweldig eiland en ik heb er zo onwijs genoten dat ik niet kan wachten om de andere eilanden uit het ABC rijtje ook te bezoeken. Zon, parelwitte stranden een kraakheldere zee. De mooiste en meest luxe strandtenten en gewoon heel veel zon. Ook schijn je vooral op Curaçao voortreffelijk te kunnen eten. Need to go there!

Bali

Bali
Bron
Ik lees hier ZOVEEL goeds over. Bali schijnt onwijs mooi te zijn en de mensen vooral heel heel erg lief en behulpzaam. Er schijnen de mooiste resorts te zijn en er is genoeg cultuur te snuiven. Het lijkt me prachtig om naast Bali ook wat kleine eilandjes te bezoeken.

Dubai

Dubai ❤️
bron
Het lijkt me een totaal andere wereld als waar wij in leven, het leven in de Emiraten. Ik wil het zo graag eens meemaken en van dichtbij zien. Al die enorme luxe en natuurlijk het heerlijke strand en de zon die er heel veel schijnt.

Bora Bora

Fotos y videos por Increíbles Imágenes! (@GenialesFotos) | Twitter
bron
Onbetaalbaar en onwaarschijnlijk. Bora Bora zal voor mij denk ik altijd een droom blijven maar de foto’s liegen er ook echt niet om. Dit is denk ik echt het mooiste eiland wat ik OOIT heb gezien!

Welke landen en of plekken staan er op jou travel bucketlist? Ik ben erg nieuwsgierig!
Liefs, Simone

6 thoughts on “Bucketlist – Reizen

  1. Prachtige landen heb je op je wishlist om op holiday te gaan!
    Ik was héél lang geleden naar de states geweest en het is er mooi maar het hangt er helemaal vanaf naar welke deel je gaat.
    Dubai lijkt me fijn om eens flink te gaan shoppen.
    Maar heerlijk te eten.
    Bali omdat er van alles zo goedkoop is en het heerlijk eten dat op straat bij eet kraampjes bereidt wordt.
    Aruba omdat ik niet tegen de kou kan en verlang altijd naar de zon en het strand maar ook lekkere gerechten.

    Mooie dag Xoxo

    Like

  2. Bora Bora. daar wilde ik als kind altijd naar toe. Niet dat ik toen een besef had van waar dat lag en hoe het er daar uit zag, maar ik vond het gewoon leuk klinken. Bali is inderdaad prachtig!

    Like

  3. Mijn wishlist is langggg, haha! Mooi lijstje heb jij ook. Ik zou vooral graag naar Bali & Curacao gaan, lijkt me echt paradijselijk. En Australië, Portugal, Noorwegen en Zweden staan echt onwijs hoog op m’n wishlist!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

