London in 1 day – wat meenemen?

DSCN1234

Zoals jullie misschien al weten zit ik vandaag in Londen! Ja, echt alleen vandaag. Ik ben samen met vriendinnetje Isabelle vannacht vertrokken met de bus van Tilburg naar Calais, vanuit daar met de boot naar Dover en vanuit daar weer met de bus naar Londen. Als het goed is gegaan, komen we hier rond een uurtje of 10 aan en dan is het tijd om wat te shoppen!

We zijn een hele dag (zo’n 9 uur) in Londen maar zitten ook 2 keer 10 uur in de bus.. we zijn dus twee nachten en een dag van huis. Wat neem je nu mee voor zo’n tripje? Ik heb het voor je op de foto gezet.

DSCN1233DSCN1235DSCN1236

– Een extra t-shirt
– Paspoort
– Engelse ponden
– Een Donny Craves koek voor onderweg
– Dove deodorant
– Een bodysplash van de H&M
– Een kleine haarborstel van de Primark
– Een tasje met wat make-upjes en crรจme erin
– Make-updoekjes
– Een flesje spa rood met grapefruit smaak

Daarnaast heb ik ook nog wat paracetamol ingepakt, mijn gehele portemonnee, nog wat extra eten en een canvas tasje om mijn aankopen in te kunnen vervoeren. In welke tas ik al mijn spullen stop, moet ik nu ik dit typ (vrijdag, 17:10 uur) nog even gaan bedenken!

Nu ga ik genieten van Londen.
Liefs, Simone

10 thoughts on “London in 1 day – wat meenemen?

  1. Ik vind dat je je best in hebt gehouden hihi, ondanks dat je maar kort daar bent! Maar ja, uiteindelijk heb je ook niet veel nodig he๐Ÿ˜‰ Ben benieuwd waar je mee thuis komt hihi. Have fun.

    Like

  2. Wat leuk om te zien wat je mee hebt genomen! Leuk zeg dat je een dagje naar Londen gaat! Ik ben er laatst ook geweest en vind het zo’n mooie stad!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

