Plog #2 – Shoppen in Londen

Image and video hosting by TinyPic
Woeh! Ik heb weer een dagje geplogd, en wel in Londen! De reacties op mijn vorige plog waren heel leuk, dus ik hoop dat jullie ook deze plog weer kunnen waarderen! Niet alle foto’s zijn deze keer van mijzelf, er zitten er ook een paar van Isabelle tussen, ook credits naar haar dus!πŸ™‚

Op 25 april, van vrijdag op zaterdagnacht vertrokken we (Isabelle en ik ) om 00:50 uur naar Londen. Vanaf Tilburg reden we via Breda naar Calais. Daar namen we de boot naar Dover en vanaf daar reden we door naar Londen. Uiteindelijk waren we om 09:30 uur (Engelse tijd) bij de Victoria Embankment en kon het shoppen beginnen!

20150425_053923
In de bus al begonnen met eten, haha.

20150425_062648
Op de boot aangekomen

20150425_071702
Meteen even een ontbijtje gekocht

20150425_102821
Jee, Londen!

20150425_102515
Westminster palace

We liepen naar het metrostation Embankment en kochten even een nieuwe Oystercard, waarna we de metro namen richting Picadilly Circus. We gingen als eerste shoppen bij de grote Boots die daar zit en namen meteen even wat te eten mee.

20150425_105548
Underground!

20150425_105617

20150425_110552
Woehoe, Picadilly circus.

20150425_115323
Yam!

Hierna liepen we richting Oxfordstreet waar we de Mango, Forever21 en Victoria’s Secret indoken. Mango was duur, Forever21 viel een beetje tegen en Victoria’s Secret was natuurlijk top! We pasten van alles en kwam ook met van alles thuis. De service was ook echt geweldig fijn.

20150425_133138
Victoria’s Secret PINK

SAM_3701
Geslaagd!

We namen even een sapje en gingen eventjes zitten. Hierna liepen we door naar New Look, Primark en Superdrug. New Look was top en ik heb spijt dat ik niet meer heb gekocht. Primark was hels en chaos, maar we kochten bedie wel wat dingen. Superdrug was ook top, al hadden ze minder van make-up revolution dan ik had gehoopt.

SAM_3699
Lekker!
SAM_3702
Van dit sapbarretje.

Hierna waren we echt gesloopt en het was al 18:00 uur dus we liepen richting een McDonald’s (ja, je moet wat he, als al je geld al aan shoppen op gaat en heel veel behoefte hebt aan zout!). En toen was het tijd om nog even snel door te shoppen. Terug naar Victoria’s Secret voor toch maar een mooi setje Γ©n nog even naar Topshop, River Island en wat regelen bij de New Look. Om 19:30 namen we de metro bij Marble Arch naar Bondstreet en vanaf daar naar Westminster waar we nog even wat te eten haalden. Vanaf daar liepen we weer naar Embankment waar de hele reis terug weer kon beginnen. Rond 06:30 uur kwamen we weer in Tilburg aan en wat ik die dag heb gedaan kunnen jullie vast wel raden.. het heeft met slaap tekort te maken!

20150425_203305
Big Ben!20150425_203504
Weer onderweg!

20150425_211351
Met wat te eten uiteraard, lekker is deze!

Liefs, Simone

12 thoughts on “Plog #2 – Shoppen in Londen

  1. Leuke foto’s en jammer dat er soms wat tegen viel!
    Heerlijk al dat eten!
    Rust goed uit en ben benieuwd naar je nieuwe posts zodat je laat zien wat je allemaal geshopt hadπŸ˜‰

    Xoxo

    Like

  2. Plogs zijn leukπŸ™‚ ziet eruit als een gezellig tripje en lekker veel shoppen! Ik wil ook nog eens terug! Ben benieuwd naar je aankopen.

    Like

  3. Zo te horen heb je een hele gezellige dag gehad! Mijn zusje was ook voor mij naar de superdrug store geweest voor make up revolution, maar veel producten worden helaas alleen online verkocht😦

    Like

  4. Ah ik wil ooooook! Ik ben nog nooit in Londen geweest. Mijn vriend was daar ooit eens met een ex. Daarom wil ik niet, haha. Maar misschien moet ik mij daar na bijna vijf jaar gelukkig met hem te zijn, maar eens overheen zetten. Stomme ik.

    Liked by 1 person

  5. Pingback: Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen |

  6. Pingback: Mijn april |

Laat je een reactie achter? :-)

