Beauty shoplog – Barry M, Make-up Revolution, Ted Baker, Sleek etc!

Image and video hosting by TinyPic

Woew, wat kun je lekker beautyshoppen in Londen. Ik had al een tijdje geen beauty spulletjes geshopt en heb dus ook weinig kunnen reviewen. Ik ben dan ook extra blij met mijn nieuwe spulletjes en heb heel veel zin om alles uitgebreid met jullie te delen. Natuurlijk kan dat niet zonder de spullen te testen, dus de reviews komen later. Toch wil ik het alvast graag aan jullie laten zien, in de vorm van een shoplog. Er komt binnenkort ook een fashion shoplog aan🙂

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Wat kocht ik nu precies?
– Mini bodylotion van Ted Baker (Samen met de bodyspray + Batiste droogshampoo voor 5 pond bij Boots)
– Mini bodyspray van Ted Baker
– Collection Concealer, de holygrail van zo ongeveer 103383872 bloggers, ik ben dus heel benieuwd. (4.19 pond bij Boots)
– Make-up revolution shaping kit met bronzer, blush en highlighter. (3.99 pond bij Superdrug)
– Sleek blush in Rose Gold (4 pond bij Superdrug)
– 2 Barry M nagellakjes in perzikkleur en babyblauw (3.99 pond per stuk bij Superdrug)
– Victoria’s Secret PINK bodysplash (er was een actie voor 3 voor 25 pond en Isabelle nam er twee en ik dus één!)
– Batiste droogshampoo omdat ik die altijd al wilde proberen. Het is een mini versie! (Samen met de Ted Baker spulletjes in de 5 pond actie bij Boots)

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Liefs, Simone

15 thoughts on “Beauty shoplog – Barry M, Make-up Revolution, Ted Baker, Sleek etc!

  1. Jeetje zoveel mooie producten had je geshopt in Londen!
    Ik ben zeer benieud naar de make-up en de nagellakjes😉
    De bodymist lijkt me zo fijn in de zomer.
    Ik kijk uit naar je reviews.

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Je hebt redelijk beschaafd geshopt hihi;) mja we weten natuurlijk niet wat er nog meer aan zit te komen haha. Batiste vind ik zeer fijne droogshampoo.

    Liked by 1 person

  3. @Melissa Hihi, het liefst had ik dat ook gedaan hoor! Ik had alleen écht nieuwe kleding nodig voor de lente en zomer dus ik moest mijn budget een beetje verdelen!

    Like

  4. Pingback: Fashion shoplog – Forever21, Primark, New Look etc! |

Laat je een reactie achter? :-)

