Victoria’s Secret – PINK shoplog

Wanneer ik in een stad ben waar Victoria’s Secret zit, moet ik erheen. In Londen zit een hele mooie winkel waar ze ook PINK verkopen. PINK is mijn favo afdeling, vooral de zomercollecties zijn ZO leuk. Vorig jaar in Londen kocht ik alleen wat ondergoed en beauty producten dus daar moest nu verandering inkomen.

DSCN1288
Victoria’s Secret is duur, PINK is iets minder duur en gemaakt voor ‘jongeren’. PINK is nog steeds duur, maar ik ben echt 100% eerlijk als ik zeg dat het iedere cent waard is. De hele beleving in de winkel en de prachtige producten van goede kwaliteit zijn echt top.

DSCN1286
Allereerst kocht ik de top. Het is een witte top met een V halsje en iets wijdere armsgaten. Hij was iets van 26 pond en uiteindelijk betaalde ik door de slechte stand van de Euro €34,31. Best wel duur voor zo’n dun topje, maar ik vond hem heel leuk en ik denk dat ik hem vooral in de zomer veel ga dragen over bijvoorbeeld mijn bikini. DSCN1289
Daarnaast kocht ik een setje dat ik liever niet helemaal op de foto zet, maar jullie krijgen vast en zeker een idee. Alleen de kleur klopt niet helemaal. Het is namelijk echt KNALroze. Ik vind dat heel mooi staan als je bruin bent en daar is dan nu ook het wachten op haha. Het bleek dat ik mezelf nogal had onderschat en echt met compleet de verkeerde maat rondliep(ja ik heb ook nog eens bij de Hunkemöller gewerkt) dus deze BH is echt een verlossing. Hij zit ZO fijn en is ook nog eens mooi. Voor het setje betaalde ik bij elkaar €55,30. De BH was 32.50 pond en de string 7 pond. DSCN1251 DSCN1252
Als laatste nog deze heerlijke bodymist. Eigenlijk is hij 15 pond, maar ik kocht er samen met Isabelle 3 stuks voor 25 pond en daardoor hadden we ze voor ongeveer 8 pond per stuk, wat neerkomt op €11,00. Hij ruikt naar jasmijn met een vleugje caramel volgens de verpakking, ik vind hem heerlijk voor de komende zomeravonden. Niet te zoet, niet te fris! Daarnaast zit er ook nog Aloë Vera in welke je huid beschermt en hersteld.

Oke, ik moet ook nog even mijn shop ervaring delen om de prijzen goed te praten haha..
In de rij voor de wachtkamer wordt je naam al gevraagd waardoor het al meteen persoonlijk wordt. Als je aan de beurt bent wordt je naar binnen geroepen, de verkoopster stelt zich voor en dan mag je gaan passen. Heb je hulp nodig? Dan komt de verkoopster als je op het belletje drukt. Ik werd rustig en goed opgemeten, er werden andere maten en kleuren voor me gehaald en het was ook nog eens heel gezellig. Ik weet dat die meisjes daarop getraind worden, maar het voelt gewoon heel gezellig en leuk! Na afloop krijg je een kaartje mee met daarop het model BH dat het best bij je past, je maat, je naam, de naam van de verkoopster en een heleboel hartjes, haha. Ik werd er blij van!

Daarnaast is de winkel gewoon héél erg mooi en het licht in de pashokjes nogal gunstig haha. Ik wilde eigenlijk alles kopen wat ik mee had genomen de paskamer in, maar dat kon helaas niet.
Wat vind je van mijn aankoopjes?
Liefs, Simone

10 thoughts on “Victoria’s Secret – PINK shoplog

  1. Wat super mooi allemaal!
    Geweldige service en je loopt er net als een klein kind die in een candyshop is.
    Goed dat eindelijk je maten perfect zijn opgemeten😉
    De meeste dames dragen te kleine bh’s.
    Mooie foto’s en duidelijke post!

    Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Klinkt als een top service! Snap wel dat je dan eerder geneigd bent wat te kopen. Zeker als alles ook zo mooi is hihi. Ik ben nog nooit bij een VS naar binnen geweest.

    Liked by 1 person

  3. Top service! En natuurlijk worden ze daar op getraind ja, heeft allemaal te maken met marketing haha🙂 Maar dat topje is echt wel onwijs mooi! En die body mist lijkt me ook heerlijk. Ik ben jaloers!

    Liked by 1 person

  4. War omwijs gaaf dat je zo helpen, dat wist ik niet eens. Voor de prijs krijg je dus ook wel n flinke disus klantvriendelijkheid. Die bodymists vind ik nog wel redelijk betaakbaar.

    Liked by 1 person

  5. Pingback: Fashion shoplog – Forever21, Primark, New Look etc! |

Laat je een reactie achter? :-)

