Zomer wishlist – Hunkemöller

Nog maar 53 dagen tot de zomer! Daarbij horen natuurlijk de zon, terrasjes, koude drankjes, ijsjes, jurkjes én nieuwe bikini’s. Een vriendin tipte me over de leuke collectie van Hunkemöller en ik nam snel een kijkje. Ik trof er echt teveel leuks aan.

Swimwear

 

Meestal koop ik al heel vroeg mijn eerste bikini van het jaar, zodra ze net in de winkel komen. Door het afstuderen was ik daar nog helemaal niet aan toegekomen. De collectie is nu echt al enorm en het was dus echt best wel lastig om een selectie te maken. Ze hebben namelijk naast badmode ook nog eens hele leuke accessoires dit jaar. Vandaag deel ik jullie mijn favorieten!

In de bovenstaande collage vind je mijn favorieten. Alles is dus te koop bij Hunkemöller filialen en ook online in de webshop.

✿ Zwarte bikini met kraaltjes, top €27,99 en broekje €14,99
✿ Blauwe bikini met kraaltjes aan de touwtjes (dit is denk ik mijn persoonlijke favoriet!) , top €29,99, broekje €13,99
✿ Perzikkleurige bikini, ook weer met kraaltjes op het topje. Deze top kost €29,99 en het broekje €13,99
✿ De slippertjes kosten per paar €9,99
✿ De bruine zonnebril heet Tortleshell en kost je €12,99
✿ De nude zonnebril heet Milky is is €9,99
✿ De ketting kost €19,99
✿ Transparante beach clutch met een extra tasje erbij, €9,99

Ik vind het stuk voor stuk hele leuke, zomerse items! Ondertussen zit er nog een Fashioncheque in mijn portemonnee die mijn naam roept, dus misschien moet ik daar maar eens naar luisteren!

Wat is jouw favoriet uit bovenstaande collage?
Liefs, Simone

10 thoughts on “Zomer wishlist – Hunkemöller

  1. Zo de beachwear heb je mooi uitgezocht!
    Prachtige kleuren de zwarte en de blauwe.
    Mooie ketting en o de bag en clutch zijn handig.

    Prachtige dag Xoxo

    Like

  2. De blauwe en de zwarte bikini zijn denk ik favoriet. Erg gaaf🙂 zitten zeker leuke dingen bij. Misschien moet je die fashioncheque maar even uit zijn lijden verlossen haha.

    Like

  3. Super leuke dingetjes! Eigenlijk vind ik alles wel heel zomers en vrolijk! Ik kan niet kiezen haha, heel toffe items in ieder geval!

    Like

  4. Alle drie erg leuk maar ik zou denk ik voor de zwarte gaan! Vind het blauwe bikini topje leuker maar het broekje van de zwarte lijkt me weer fijner😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

