Favorieten – April 2015

Image and video hosting by TinyPic
Mei alweer, tijd om mijn favorieten met jullie te delen. Ik vind dit altijd een heel leuk artikel om te maken. Neuzen door mijn fijne en vaak nieuwe(re) spulletjes en dan constateren hoeveel fijns ik om me heen heb! Maar genoeg gepraat: kijk snel verder voor mijn favorieten van april.

Image and video hosting by TinyPic

♥ De blauwe top is van H&M, ik heb hem jullie laten zien in deze shoplog. Het is een topje met een dubbel laagje en de rug is aan de onderkant open en sluit boven met de twee gouden knoopjes die je op de foto ziet. Hij is heel simpel, maar ik ben er erg blij mee. Ik heb hem zowel overdag als naar feestjes gedragen.
♥ Links zie je Cuticura, een desinfecterende handgel uit Londen. Ik was vergeten hoe fijn het ook alweer is om zulk spul in je tas te hebben. Deze was slechts 0.60 Pond en ruikt naar bloemetjes. Top!
♥ De eerste zonnestraaltjes hebben mijn huidje afgelopen maand zeker bereikt. Ik ben één keertje verbrand en heb toch zeker wel 3 a 4 dagen in de zon gelegen én gezeten, een fijne aftersun kon dus geen kwaad. Deze van Lancaster is mijn favoriet. Hij is helaas bijna op, maar er is alweer een nieuwe aangeschaft!
♥ Mijn roze Tweezerman. Wat een topding is het en blijft het. Epileren is geen leuk klusje, maar mijn Tweezerman maakt het wél veel makkelijker.

Image and video hosting by TinyPic
♥ Het kettinkje is subtiel en daar houd ik van. Hij past overal bij en was maar 3.50 Pond bij Forever21.
♥ Deze granaatappel deodorant van Dove is top! Ik gebruik Lady Speedstick zoals jullie weten, maar wanneer het erg mooi weer is, neem ik graag een spray mee in mijn tas. Deze is echt ideaal: ruikt heerlijk én werkt goed.
♥ Essence lipstick 07 Natural Beauty is er eentje die ik heb herontdekt. Hij is en blijft erg mooi.
♥ Daarnaast zie je een mini bodymist van Ted Baker, ook uit Londen. Heel handig voor in mijn tas en hij ruikt lekker fris en bloemig.
Image and video hosting by TinyPic
♥ Aardbeitjes!! Ik heb in april alweer een bak of 6 leeggegeten en ze worden met de week lekkerder. Ik ben gek op aardbeien, het is mijn lievelingsfruit.

Dat waren alweer mijn favorieten van de maand april, fijn weekend allemaal!
Liefs, Simone

13 thoughts on “Favorieten – April 2015

  1. Leuke items!
    Vooral het t-shirt, de zonnebrandcréme en de handgel!
    Waar had je de handgel gekocht.
    Ik hou ook van handgels😉
    Omdat iedereen die knoppen etc. aanraakt in het over en deurkrukken.
    Is het zo handig om er altijd een flesje van in de handtas bij je te hebben.
    Leuke artikel.

    Mooie dag Xoxo

    Liked by 1 person

  2. @chucky1012 Ik heb hem gekocht bij Boots in Londen maar zag gister bij het Kruidvat ook allerlei handgels staan. Dankjewel, voor jou ook een fijne dag gewenst!

    Like

  3. Die Tweezerman is blijkbaar enorm hip. Ik kan me niet voorstellen wat een pincet nu zoveel beter kan doen dan een goedkopere… Wie weet gaat er wel een wereld voor me open! En ja, aardbeien! Superlekker!

    Liked by 1 person

  4. @Delphine Dat is precies wat ik ook dacht! Tot mijn moeder er een kocht en ik hem probeerde. Een aantal weken later had ik er een voor mezelf en ik kan niet meer zonder, haha!

    Like

  5. Aaaah, die Tweezerman. Ik heb er al zoveel van gehoord maar heb hem nog steeds niet in huis gehaald. Moet ik toch dringend eens gaan doen dan🙂

    Liked by 1 person

  6. Aardbeien, jammie! Ik kan daar ook geen genoeg van krijgen! Lekkerrrr. Die lipstick is mooi, hier ook favoriet.

    Like

  7. Pingback: Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen |

Laat je een reactie achter? :-)

