Barry M – Nagellakjes

DSCN1247

Barry M lakjes zijn niet meer zo lastig te verkrijgen als jaren geleden: je koopt ze bijvoorbeeld bij River Island en op talloze webshops. Toch blijft Barry M voor mij een merk dat echt bij Londen hoort. Alle lakjes die ik van Barry M heb, komen dan ook uit Londen en zijn allemaal heel erg fijn. Ik heb nu twee nieuwe varianten en wil die graag aan jullie laten zien. Het zijn twee verschillende formules, dus meteen even een korte review erbij. Benieuwd? Lees dan gauw verder.

DSCN1248Eat My Dust – Speedy Quick Dry Nail Paint – 511
Een heel lichtblauw kleurtje met een grijze ondertoon, I looooove it! Het is echt een heel licht kleurtje welke je handen mooi bruin laat lijken. Na 1 laagje dekt hij helaas nog niet, maar na twee wel perfect.

DSCN1329

Het is de speedy quick dry formule en hij droogt ook écht heel erg snel. Zo snel dat je moet opschieten om geen strepen in je lak te krijgen. Hij hard ook heel snel uit wat ik absoluut kan waarderen. Ik heb spijt dat ik niet meer kleurtjes heb meegenomen.

De lak blijft goed zitten, ik heb erg vervelende nagels waar nagellak snel vanaf chipt maar 3 dagen houdt deze het goed vol. Dit is voor mij te vergelijken met Essie lakjes.

Papaya – Gelly Hi Shine Nail Paint – 444
Ik noem het een perzikkleurtje maar het moet natuurlijk papaya voorstellen. Het is een heel lief kleurtje met een oranje ondertoon. Na één laagje dekt hij al mooi en na twee is hij lekker fel.

DSCN1328

Dit is de Gelly Hi Shine formule, daar heb ik al meer lakjes van en ik ben er erg over te spreken. Ze glanzen onwijs mooi en blijven ook goed zitten (3-4 dagen, bij mij), ze drogen prima, maar niet zo snel als de speedy quick dry lakjes.

De kwastjes van de lakjes zijn fijn van vorm, plat en een beetje breed. Daarnaast zien de flesjes er ook gewoon heel leuk uit en ze maken téveel mooie kleurtjes. Beide lakjes waren 3.99 pond en ik heb nu al spijt dat ik niet meer heb meegenomen!

Sorry voor de rimpelige handjes, kan er niks aan doen, haha!
Liefs, Simone

7 thoughts on “Barry M – Nagellakjes

  1. Dat zijn zeer mooie kleuren nagellak!
    Fijn dat ze na 2 lagen op de nagels gelakt te hebben goed dekt!
    Dit merk heb ik nog niet in mijn nagellakstash.

    Like

  2. Pingback: Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen |

Laat je een reactie achter? :-)

