Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen

Image and video hosting by TinyPic
Tijd voor een extra grote diary! Vorige week was het natuurlijk Koningsdag, was ik net terug uit Londen, moest ik werken én had ik al een plog voor jullie. Ik besloot dus de foto’s op te sparen en deze week een lekker grote diary met jullie te delen. De afgelopen weken waren druk met veel leuke, maar zeker ook veel minder leuke dingen. Benieuwd? Kijk dan gauw verder.


Twee weken geleden werkte ik weer in ‘s-Hertogenbosch bij Seats2Meet. In de lunchpauze liep ik samen met Isabelle even een rondje door de stad, zo mooi!


Die avond hadden we een teamuitje met collega’s van de McDonald’s! Eerst ging ik even naar het terras met mijn huisgenootje (en dus ook collega) en daarna gingen we poolen. Tegen de tijd dat we voor de poedelprijs door mochten kreeg ik door hoe het werkte, maar toen was het dus al te laat. Daarna dronken we nog heel wat drankjes en uiteindelijk was ik denk ik rond 3 uur ‘s nachts thuis, en dat op een maandag haha!


Ik sliep een nachtje bij mijn ouders thuis en het uitzicht vanuit mijn dakkapel is geweldig mooi op dit moment. Bloesem❤ Ik ben trouwens aan het experimenteren met witte randen rondom mijn foto’s, ik vind het mooi.


Er kwam een roomtour online! Ik ruimde namelijk mijn studentenkamer op en maakte daarna meteen foto’s.


Ondanks wat tegenslagen toch altijd blijven lachen, al is het maar een beetje.


Ik pakte mijn spullen voor Londen en maakte er foto’s van! Die Spa is echt een grote aanrader; met grapefruit smaak. Ook die met blauwe bessen smaak is super lekker.


‘s Nachts vertrokken we naar Londen! Hier waren we aangekomen in de haven van Calais. Klaar om door de douane te gaan en daarna op de boot.


Londen was heerlijk! Hier vind je mijn plog.


Victoria’s secret aankoopjes! Loveeee it.


Nieuwe Ted Baker bodyspray. Super lekker. Hier ga ik nog wat over schrijven.


Hier zie je de rest van mijn Londen beauty aankoopjes, jullie hebben afgelopen week ook al een aantal reviews kunnen zien.


Heerlijk ontbijten met Griekse yoghurt, een klein beetje honing een aardbeien.


Zo blij hiermee! Review vind je hier.


Ik kreeg feedback op mijn onderzoek en moest echt heel wat aanpassen. Afstuderen is echt niet leuk meer..


Deze foto plaatste ik op vrijdag met daaronder: Bijna weeekend! #grapje #afstuderen Ik moest gewoon door in het weekend om alle feedback aan te passen.


Samen met mama ging ik even de DA in omdat ik deze Jelly bij Serena van BeautyLab had gezien en hij leek me enorm fijn. Ik gebruik sowieso al jaren de zonproducten van Lancaster en ben er helemaal gek op. Als ik deze heb getest dan horen jullie meer.


‘s Avonds ging ik even een rondje hardlopen. Ik was bij mijn ouders en dus kon ik een rondje door de natuur maken in plaats van door de stad. Het was mooi en fijn.


Mijn favorietjes van april kwamen online. Ik vind het zo’n leuke vrolijke foto geworden! Helaas was de dag waarop ik de foto maakte een stuk minder leuk. Ik kreeg erg slecht nieuws en maakte daarnaast ook nog een moeilijke beslissing.


Ik ben gek op Ice Tea Green (en ja ik weet dat het niet super gezond is, maar het is een guilty pleasure) en drinken uit blikjes vind ik ook geweldig lekker. Ik vond deze bij Kruidvat, 4 voor €2,00 en nam ze uiteraard mee. Zaterdag genoot ik ervan in het zonnetje.


Ook van deze nagellakjes verscheen een review.


Dit vind ik echt zo’n mooie quote en ook nog eens helemaal waar.

Komende week wordt niet zo leuk helaas. Ik moet erg veel aan mijn scriptie doen en heb ook nog eens een begrafenis. Ik hoop dat ik jullie kan blijven voorzien van leuke artikelen, maar wil bij deze zeggen dat ik dat nog niet helemaal kan beloven.

Ik wens jullie wel allemaal een hele fijne week toe!
Liefs, Simone

14 thoughts on “Diary – Londen, lentebloesem en lekker hardlopen

  1. The Creative Process. Ik zag ‘m al op instagram en moest er toen ook al zo ontzettend hard om lachen. Nee afstuderen is niet leuk, maar dat plaatje wel. Geweldig! Meid, bloggen is leuk, maar heeft wat mij betreft geen prioriteit in het leven, zeker niet met de dingen waar je komende week mee te maken hebt. Succes met je scriptie en sterkte met de begrafenis. X

    Liked by 1 person

  2. Lekker gevulde diary deze week. Vervelend dat er ook nog slecht nieuws bij zat😦 Hopelijk heb je op zo’n moment wat lieve mensen om je heen die je erbij kunnen steunen. Pak je tijd voor het afstuderen en de rust voor de begrafenis. We wachten wel op je, liefs X

    Liked by 1 person

  3. Wat leuk dat je in Londen bent geweest! Ik hou ook zo van Ice Tea Green en dan ook uit een blikje. Het is trouwens ook heel lekker om Ice Tea Green op het terras te drinken. x

    Liked by 1 person

  4. Ah van vriendinnen hoor ik ook dat een scriptie schrijven en het hele proces eromheen geen pretje is. Maar we doen het voor die diploma hè!🙂
    Succes met je scriptie en sterkte!

    Liked by 1 person

  5. Heel veel sterkte met je begrafenis en heeeeel veel succes met je scriptie! You can do it! Ik weet helaas niet hoe dat werkt allemaal, maar ik weet zeker dat je het kan. Doe het voor die diploma die je daarna krijgt! Dat zou vast een geweldig gevoel geven🙂

    Like

  6. Ah no, heel veel sterkte met de begrafenis, knuffel! Hopelijk zijn er deze week toch nog een paar dingen die wel leuk zijn, en die blogs komen vanzelf wel weer!🙂

    Like

  7. Leuk om te lezen weer! Heel veel sterkte met de begrafenis.. Dat blijft altijd gewoon k*t. En wat ben je trouwens mooi zeg!

    Like

  8. Hele leuke en hele nare dingen zeg… Sterkte. Wel leuk om te zien dat jij je ST tasje ook nog gebruikt! Ik heb hem al heel lang, maar gebruik hem dagelijks. Zo soepel en fijn in gebruik! Je roomtour was erg leuk, trouwens!

    Like

  9. He jeetje wat kak dat afstuderen en dan komende week ook nog de begrafenis erbij. Sterkte! (Enne, die laatste quote moet je dan maar even in je achtergrond houden in de aankomende week. Everything is going to be okay!)

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

