Fashion shoplog – Forever21, Primark, New Look etc!

header

Allereerst, heeeeel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn diary gisteren. Dit heeft me echt heel goed gedaan❤

Het zal jullie na een week vol blogposts over Londen vast niet ontgaan zijn dat ik er vorige week ben geweest. Ik liet jullie afgelopen week mijn beauty en Victoria’s Secret aankoopjes zien en nu is het tijd voor mijn fashion shoplog! Benieuwd? Lees dan gauw verder.
Sieraden
DSCN1282
Allereerst wil ik jullie graag de sieraden laten zien die ik kocht. Ik kocht twee kleine kettinkjes bij Forever21. Deze waren ongeveer 4 pond per stuk. De gouden bevat drie kleine driehoekjes als hangertjes, de zilverkleurige heeft een hangertje met daarop ‘wish’, deze heb ik meegenomen voor een vriendinnetje. Daarnaast ook nog een setje armbandjes bij de Primark die helaas allemaal veel én veel te groot zijn😦 Dit setje was maar 2 pond gelukkig.

Forever 21DSCN1423 DSCN1425
Forever21 was de winkel waar ik me het meest op had verheugd. Op internet, in Amsterdam en Antwerpen slaag ik altijd echt heel goed maar ze hadden alleen maar sombere, donkere kleuren kleding en ik was toch echt op zoek naar zomerse items! Gelukkig vond ik wel een blouse waar ik al naar op zoek was. Het is een blauw/wit gestreepte blouse van een dunne stof. Deze was 15 pond.

PrimarkDSCN1427
Dit is een ‘Neppy Tee’ van Primark. Ik had deze al uit Nederland in het grijs en lichtblauw en ze zijn echt enorm fijn. Fijn stofje, mooi model en ze blijven ook mooi en in model na het wassen. Ze zijn in Nederland geloof ik €4,00 en in Londen 3.50 pond.

DSCN1442DSCN1443
Ik was op zoek naar een kimono en deze kwam ik dus tegen bij de Primark. Hij kostte me 8 pond en is gemaakt van zwart chiffon met daarop een bloemenprint. Ik vind de paarse kleur van de bloemen erg mooi. Hier zien jullie snel een outfit van, hij is heel fijn!

DSCN1447DSCN1448
Als laatst kocht ik bij Primark deze croptop. Hij is niet heel kort en dat vind ik wel fijn. Het stofje heeft van die ‘ribbeltjes’ (oké duidelijk Simone) en dat vind ik ook leuk. Voor de rest heeft hij streepjes (duh) en een hoge hals. Ik ben er blij mee, en dat voor 4 pond!

New Look
DSCN1432
Een donkergrijze skinny jeans die per-fect past. Hij zit echt heel erg mooi, en is ook gemaakt van een fijne stof die in model blijft. Daarnaast heeft hij subtiele scheuren op beide knieën, iets wat ik heel leuk vind. Hij was rond de 30 pond.DSCN1434 DSCN1435
Met dit topje sjoemel ik een beetje.. ik had hem namelijk in Londen gezien en gepast en héél veel spijt dat ik hem niet had meegenomen. Twee dagen later vond ik hem gelukkig bij de New Look in de V&D in Tilburg en daar nam ik hem mee voor ongeveer €15,00. Ik vind vooral de mouwtjes heel erg leuk.DSCN1439 DSCN1440
Als laatste nog een heel zomers topje. Ik vind vooral de touwtjes en de print zo leuk. Daarnaast zit hij ook heel mooi en ik denk dat hij mooi zal staan als ik bruin ben. Deze was 13 pond.

Helaas zijn de foto’s wat minder licht en geliger geworden dan ik had gehoopt. Inmiddels ben ik helaas weer in mijn studentenkamer in plaats van bij mijn ouders en dus niet meer instaat om de foto’s opnieuw te maken.

Ik hoop dat jullie toch een idee hebben gekregen van mijn nieuwe kleding en natuurlijk ook dat jullie mijn aankoopjes leuk vinden!
Liefs, Simone

14 thoughts on “Fashion shoplog – Forever21, Primark, New Look etc!

  1. Dat zijn hele mooie fashionitems die jij geshopt had en leuke accesoires.
    Wat bof jij even dat je leuke shirt met de aparte mouwen hier had gezien en kon kopen!
    Het laatste topje is zo vrolijk en zomers.

    Fijne dag Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Leuke items heb je geshopt. De kimono is gaaf! En dat topje met open schouders is ook geweldig. I like🙂

    Like

  3. Pingback: Diary – verdrietige dagen, studeren & sushi |

Laat je een reactie achter? :-)

