Wishlist – Mei

Elke maand heb ik wel weer wat te wensen. Ik wil niet zeggen dat ik materialistisch ben, want waar ik écht gelukkig van word is de lieve mensen om me heen, maar ik kan wel heel blij worden van nieuwe spulletjes. Ik werk er ook hard voor en moet jullie natuurlijk wel iets kunnen showen ;-)! Ik wil eigenlijk zoveel dat ik het heel moeilijk vond om er een bescheiden lijstje van te maken, maar het is gelukt dus kijk je mee?

May wishlist

 

ღ Roze suede jasje, ik zag deze laatst in Manon (Todaysbeauty) haar vlog en ik vind hem zo mooi! Ze verkopen hem nog voor €39,99 en vind hem heel leuk.
ღ MAC blush! Ik heb twee mineralize blushes maar wil ook eens een gewone. Ik weet nog niet welke kleur maar een mooie felroze of peachy kleur lijkt me wel wat.
ღ Een (deels) doorzichtig toilettasje. Mooi en fijn! Deze is van Victoria’s Secret (Gaat er iemand mee naar Londen? Heb zin om weer daar te shoppen!)
ღ NYX butterglosses, ik blijf er maar goede dingen over horen, ik wil het!
ღ Superstars van Adidas. Ik blijf ze leuk vinden ook al hebben zoveel meiden ze al.
ღ Een nieuwe bikini! Deze is van H&M en vind ik heel mooi.

– Ik zou graag het blush palette en wat lip lava’s van Make-up Revolution hebben
– Ik zou graag Nike Airmaxjes kopen (wit met grijs en rood.. ze roepen mijn naam!)
– Ik zou graag een witte skinny willen die niet doorschijnt én geen gaten heeft
– Ik wil weer een keer naar de DM
– Ik heb een mooie nieuwe collectie van Bourjois gezien
– Ik wil de hele Hunkemöller leegkopen
– Ik wil een nieuw steentje voor mijn MelanO ringen
– Ik wil bestellen bij Guts&Gusto en Loavies
– Ik wil gewoon mijn hele zomergarderobe uitbreiden met leuke topjes, shortjes, rokjes, bikini’s, jurkjes, sandaaltjes etcetera
– Ik wil naar de Ikea voor een nieuw kledingrek om alles aan te hangen, nieuw dekbed, nieuwe accessoires en ga zo maar door..

Dat wordt sparen geblazen!🙂
Liefs, Simone

11 thoughts on “Wishlist – Mei

  1. Wat een leuke lijst met prachtige items die je zo graag wilt shoppen!
    Ik kan je wel vertellen dat je die lipglosjes echt moet kopen.
    Ze zijn zo goed en geven een mooie glans!
    Die blush is een fijne kleur voor de zomer!
    Ik ben ook nog nooit naar de DM geweest en wel er ook zo graag naar toe gaan…..
    Het liefst ook naar Essen en de shoppingmall daar😉

    Xoxo

    Like

  2. Inderdaad hihi, begin maar vast met sparen😉 Maarja vervolgens heb je weer nieuwe dingen die je wil hebben en zo gaat het maar door. Ik herken dat haha😉 Mooie items weer, dat jasje is pretty. Oh, en ik wil wel mee naar Londen!

    Like

  3. Leuke dingetjes! Ik wil zo graag Superstars alleen mijn maat is overal uitverkocht:( Mocht je ergens 37 tegenkomen dan hoor ik het heeeeeel graag!

    Like

  4. Ik vind het grappig dat die adidassen weer in zijn. Die waren zo de mode toen ik 13 was ofzo. Iedereen had ze op school. Ik had de wit met zwarte streepjes, maar ook de zwarte met witte streepjes, dat vond ik toen heel cool, haha!
    Diebikini is trouwens erg mooi🙂 Ik ben op zoek naar bikini’s voor op vakantie (ja meervoud, ik heb geleerd dat je zelfs aan 2 soms niet genoeg hebt, want het is echt echt echt niet aangenaam om een natte bikini weer aan te trekken). Ik heb er nu 0, maar ga straks mijn eerste afhalen bij Hema, had hem daar besteld!!

    Liked by 1 person

  5. @Anothertool Oeh leuk! Ik ben het daar zeker mee eens, ik heb ook talloze bikini’s haha. Ik ben benieuwd wat je voor bikini bij de Hema hebt besteld!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

