Mijn april

PicMonkey Collage

Afgelopen maand introduceerde ik de nieuwe rubriek ‘mijn maand’. Vandaag is het tijd om mijn april met jullie te delen. Ik vertel wat ik heb gezien, gegeten, gedaan, gelezen, geluisterd en gekocht. Laat ik snel beginnen.
Gedaan
Scriptie, scriptie, scriptie. Het afstuderen gaat niet helemaal van een leien dakje en is zwaarder dan ik van te voren had gedacht. Het kost heel veel tijd én energie, maar het komt vast goed!

Genoten
Van de zon!! Oh wat was het af en toe lekker weer zeg. Ik heb een aantal dagen bij mijn ouders in de tuin gelegen en ik heb ook een aantal keer met mijn vriendinnetje Wendy op het terras gezeten met drankjes, lunch en ijsjes.


Gegeten
Ik ben heerlijk bij Ribs Factory wezen eten, mijn burger smaakte echt heel erg goed. Daarnaast at ik lekker veel verse aardbeitjes en herontdekte Danoontjes, jum!

Gedronken
Ice Tea Green, love it! Super lekker, ik was het helemaal vergeten maar het is zo lekker verfrissend. Daarnaast dronk ik ook weer mijn eerste Liefmansjes, zo lekker bij mooi weer (oh en ook af en toe iets te veel wijntjes)

Gezien
Fast&Furious 7 in de bioscoop! Wat een mooie en indrukwekkende film was het. Ik had nog niet eerder een film uit de reeks gezien maar dit is echt een aanrader. Het laatste stukje, het stuk opgedragen aan Paul Walker vond ik ook echt heel emotioneel.

Bezocht
Londen natuurlijk! Daar kunnen jullie niet omheen. We gingen met de bus en hebben één hele dag volop geshopt. Ik heb er echt heel erg van genoten! Hier vind je de plog van deze dag.

Gesport
Hardlopen! Ik heb de smaak nog steeds te pakken, het gaat echt lekker en ik blijf het leuk vinden. Ik ga zo’n 2 a 3 keer per week en daarnaast probeer ik veel te wandelen, wat ook goed gaat. Daarnaast ben ik ook wezen poolen voor het eerst al was ik er echt heel slecht in.

Geluisterd
SFB! Ik houd van hun muziek. Daarnaast ook veel naar het nieuwe album van veel TopNotch artiesten: New Wave. En daarnaast was ook Lost Frequencies – Are you with me favoriet, wat een mooi liedje is dat.


Ontdekt
Victoria’s Secret! Ik ben zo blij dat ik me eens goed heb laten opmeten en een nieuw setje heb gekocht. Het zit ZO lekker! Ik wil meer!

Liefs, Simone

7 thoughts on “Mijn april

  1. Ohh Londen.. Zo heerlijk! En ik ben benieuwd hoe het schrijven van een scriptie mij zal afgaan over 3 jaar.. haha. Jij nog heel veel succes!❤

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

