Sleek – Rose Gold

DSCN1262 - kopie

Het is een welbekende blush, de Rose Gold variant van Sleek. Vele noemen het een ‘dupe’ van Nars Orgasm, een nog bekendere blush. Die van Sleek is heel wat tientjes goedkoper en dat is iets wat mij wel aanspreekt. Toen ik hem tegenkwam in Londen nam ik hem natuurlijk mee, maar ook in Nederlandse webshops is hij volop te koop: bijvoorbeeld bij Beauty88 voor €5,50.

Verpakking
Mooi en chique, naar mijn mening. Een zwart, plat doosje.met een spiegeltje en een langwerpige blush. Zelfs de verpakking is geïnspireerd op Nars blushes, vind ik.

DSCN1260 - kopie DSCN1261 - kopie  Product
Het is een prachtig mooie blush. Het pigment is heel goed, zoals je op mijn hand kunt zien. De blush is warm roze met een gouden shimmer erin. Geen grove grote glitters maar echt subtiele shimmers. Ik vind het een prachtige kleur en ik denk dat hij bijna iedereen wel zal staan. Hij is namelijk ook goed op te bouwen in kleur op je wangen, ben je bleek dan gebruik je een beetje en ben je wat donkerder, dan gebruik je wat meer. Kan prima! De blush blijft ook geweldig goed zitten, na een hele dag werken (in de Mcdonald’s, Hiii vet en warmte!) zit hij nog perfect. Alleen maar pluspunten. DSCN1264 - kopie DSCN1265 DSCN1269
Prijs
€5,50 in Nederland, 3,99 pond in Londen: vind ik niet duur! Er zit 8 gram blush in, dat is best een hoop. Daar doe je wel even mee!
DSCN1338
En dit is het eindresultaat!

Wat vind je van deze blush?
Liefs, Simone

14 thoughts on “Sleek – Rose Gold

  1. He’s so pretty, ik moet bekennen dat ik hem de laatste tijd een beetje vergeet. Ik ga hem straks direct wee gebruiken. Mooie foto’s!

    Liked by 2 people

  2. Dat is echt niet duur! Wat een mooie kleur, heel subtiel eigenlijk ook. Houd er van! Ook fijn dat je er bij verteld dat het de hele dag blijft zitten, ook in die wartme!

    Like

  3. Pingback: Diary – verdrietige dagen, studeren & sushi |

Laat je een reactie achter? :-)

