Zomer 2015 – Feesten, zonnen en zwemmen op Kos!

Dacht ik een aantal weken geleden nog zo dat ik geen vakantie ging boeken voor het afstuderen en daarna wel zou zien waar ik heen zou gaan en zo heb ik toch alvast een vakantie geboekt! Na een aantal uurtjes zoeken achter de computer naar fijne appartementen was het eigenlijk al geregeld en wat ben ik daar blij mee. Een heerlijk vooruitzicht, aftellen naar een weekje Kos!

Image and video hosting by TinyPic

Het begon eigenlijk als een grapje, vriendinnetje en huisgenootje Wendy en ik zeiden dat we even een vakantie gingen boeken omdat we daar zo aan toe waren.. even later zaten we serieus te kijken. Het was heel lastig want zoals jullie weten ben ik aan het afstuderen en dat is best wel stressvol, als ik het niet in één keer haal ben ik tot eind augustus bezig. Toch heb ik een weekje in juli kunnen vinden, net na de beoordeling van mijn eerste kans en na wat geregel met mijn werk was het helemaal in orde. Wendy en ik gaan naar KOS!

Om alvast even in de stemming te komen heb ik wat mooie foto’s van het fijne Griekse eiland bij elkaar gezocht:

VILDEBLISAND

Kos, Greece 🐚

Untitled

Miss this☀️

☀️☀️

summer in greece

Kamari beach, κεφαλος, Kos, Greece

internet

foto 1- foto 2- foto 3- foto 4- foto 5- foto 6- foto 7- foto 8

Onze wensen waren: lekker zwemmen, zonnen, bruin worden, lekker eten en vooral ook lekker feesten en dat gaan we dus gewoon doen🙂 Twee jaar geleden ging ik ook naar Kos met vriendinnen (daar komen de foto’s uit de bovenstaande collage ook vandaan!) en dat was ook ontzettend leuk dus ik heb er al helemaal zin in. Nog 71 dagen🙂

Als ik afstudeer komt er wellicht nog een vervolg op mijn vakantieplannen! Ook samen met vriendin en afstudeergenoot Isabelle heb ik nameljik plannen🙂 Gelukkig is er ook nog tijd over om te werken😉

Heb jij al vakantieplannen?
Liefs, Simone

8 thoughts on “Zomer 2015 – Feesten, zonnen en zwemmen op Kos!

  1. Oh heerlijk vooruitzicht lijkt me dat🙂 Top. Ik heb nog geen concrete plannen maar echt ‘weg’ gaan we niet dit jaar😦 Het zullen dagjes weg worden en een aantal festivals deze zomer.

    Like

  2. Het lijkt mij een heerlijk moment om naar uit te kijken! Zelf kan ik ook niet wachten totdat ik klaar ben met afstuderen en kan gaan genieten van een wel verdiende vakantie, want ja dat hebben we wel verdiend dacht ik zo..😉 Succes met de laatste loodjes!

    Like

  3. Pingback: Tien #1 – Dingen die ik komende zomer wil doen |

Laat je een reactie achter? :-)

