Diary – verdrietige dagen, studeren & sushi

Image and video hosting by TinyPic
Afgelopen week begon heel verdrietig en bleef dat ook, dinsdagavond had ik een avondwake en woensdag een begrafenis. Daarnaast moest ik ook nog eens aan mijn scriptie werken want ik loop een klein beetje achter, dit zorgde voor heel veel stress en natuurlijk ook verdriet. Gelukkig klaarde met het weer ook mijn stemming op in de loop van de week. In het weekend deed ik zelfs nog wat leuke dingen en vandaag deel ik alles met jullie in een diary!


Dit vind ik zo handig aan Victoria’s Secret. Een kaartje met je naam en al je maten en de BH die het best bij je past. Zo weet je de volgende keer precies welke je ook alweer had!


Er kwam een shoplog online! Ik draag alles met heel veel plezier. Jullie reacties maakte me ook heel blij, zo lief allemaal!


Sleek Rose Gold, mijn lievelings blush op dit moment.

Ik deed mee aan een hele leuke winactie, van ByAranka. Ik vind haar sowieso een hele leuke meid en volg haar blog byaranka.nl graag.


Cuticura! Dit is heel fijn spul uit Londen. Een handgel met een bloemige, fruitige geur. Deze zit altijd in mijn tas.

Dit was een throwback foto van een heeel leuk feestje een aantal weken geleden!


De review van de Sleek blush kwam ook online


Never not studying, dit boek heb ik veel gezien afgelopen week.


Note to self: vaker krullen maken!


Deze foto konden jullie al in mijn Duitsland plog zien!


Wij gaan naar Kosss! Ik heb er zoveel zin in. Nog 69 dagen!


Jamjam! Sushitime! Heerlijk was het weer en ook heel gezellig!


New in! Wat aankoopjes van de DM. De rest zien jullie later deze week!

Ik hoop dat deze week een betere wordt, ik wens jullie in ieder geval een fijne week.
Liefs, Simone

15 thoughts on “Diary – verdrietige dagen, studeren & sushi

  1. Meid, ik hoop inderdaad dat het beter met je gaat!
    Het is toch fijn dat er mensen zijn die je met woorden kunnen steunen!
    Heerlijk dat je holiday eraan komt…..

    Succes met je scriptie en je gaat het halen Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Wat een vervelend begin van de week. Hopelijk kun je het steeds wat meer loslaten en van je afzetten allemaal. Deze week zou het mooi weer worden dus daar hoeft het niet aan te liggenπŸ™‚ hele fijne week en succes met je afstuderen nog. Liefs

    Liked by 1 person

  3. De week begon inderdaad rot, maar je hebt het volgens mij aardig om weten te buiten.
    Afleiding zoeken werkt voor mij vaak het beste…
    Wat een heerlijk vooruitzicht dat je naar Kos gaat!

    Liked by 1 person

  4. Ik vond je review van je Sleek blush onwijs leuk om te zien❀ Heel rot voor je dat je week zo verdrietig begon, ik wil je dan ook deze week weer veel sterkte wensen

    Liked by 1 person

  5. Mmm, heel vervelend allemaal. Knap dat je toch een gezellig verslag heb geschreven, want ik weet hoe heftig afstuderen is, laat staan wanneer er meer nare dingen omheen gebeuren. Je bent een bikkel!

    Like

  6. oeeh, ben benieuwd naar de producten van de DM! En wat vervelend en naar dat de week zo vervelend begon😦. Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je!❀

    Like

  7. Wat fijn dat je toch nog zoveel positiefs weet te posten, ondanks alle ellende aan het begin van de week. En even serieus: die foto met krullen -wauw!

    Like

  8. Wat vervelend dat je zo’n rot week hebt gehad. Ik hoop dat deze week leuker voor je wordt, en dat je lekker van het zonnetje kan genieten!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

