Loavies – Wishlist

Loavies wishlist

Al vanaf vorig jaar zomer kijk ik om de paar weken wel even op de webshops Guts&Gusto en Loavies. Bij de eerste heb ik al een aantal keer besteld maar bij Loavies nog nooit, elke keer is er iets dat me tegenhoudt, bijvoorbeeld items die uitverkocht zijn in mijn maat.

Op dit moment hebben ze echter wel héél veel leuks en daarom begint het toch wel te kriebelen bij mij! In dit artikel deel ik mijn favorieten met jullie.

slangenprint sandalen
Sandaaltjes, €21,95

blauwe mirror rayban look a like
Zonnebril, €14,95

gouden chic horloge
Horloge, €24,99

Goldlook veer ketting
Ketting, €7,95

Lipstick Vodka shirt
It-shirt, €19,95

Simpel kanten topje
Topje met kant (moeilijk te zien op deze foto, maar het zit tussen het V-halsje, €14,95

Gilet van pu suède en franjes
Fringe giletje, €34,95

roze suède vest
Deze wil ik echt het allerliefst, helaas is hij momenteel uitverkocht! Hij kost €39,99.

melange jurk
Overknee dress, €29,95

Hoge taille short
Shorts, €29,95

zwarte short met kant
Lace shorts, €15,00 (deze is in de sale en momenteel uitverkocht, hopelijk komt hij nog terug!)

Wat veel moois he? Ik kan echt niet kiezen wat ik wil gaan bestellen. Ik kan overal talloze leuke zomer outfitjes bij bedenken en zou het liefst alles naar huis klikken, helaas gaat dat lukken!

Liefs, Simone

12 thoughts on “Loavies – Wishlist

  1. Loavies is ZO een leuke webshop❤ Ik word helemaal hebberig van deze wishlist. Het liefst zou ik alles ook kopen, hihi. Vooral het zwarte shortje, het roze vestje en witte topje moet ik gewoon hebben!

    Like

  2. Zeker mooi! Ik heb ook nog nooit bij Loavies besteld ondanks dat ik al veel leuks heb gezien. Don’t know why. Die zwarte short is gaaf🙂 en dat it shirt ook. Ik vind eigenlijk alles wel leuk hihi.

    Like

  3. Oeh ja heel veel moois! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit op loavies gekeken! Ik vind die sandaaltjes heel leuk en dat t-shirt met tekst haha! Dat roze jasje wat uitverkocht is is zooo pretty!! Leuke dingen hebben ze ik zal eens gaan kijken! Ik ga je blog volgen🙂 Liefs

    Like

  4. Oe, de slippertjes en de lichte blazer die uitverkocht is vind ik het leukst! Kan niet wachten op de zomer, want ik houuuu van outfits samenstellen. In de winter denk ik toch minder na over mijn kleding

    Like

  5. Loavies is echt een onwijs leuke webshop hè?🙂 Ik vind die zonnebril ook helemaal geweldig, ik heb zelf zo eentje bij de V&D gekocht en die zal ik zeker vaak dragen deze zomer

    Like

  6. Die bril is super gaaf zeg! Loavies is echt een leuke webshop heb ik de laatste tijd wel gezien.. hehe😀

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

