Lancaster After Sun – Soothing Moisturizing Lotion

Image and video hosting by TinyPic
Al jaren gebruik ik de zon verzorging van Lancaster. Qua zonbescherming nemen we steeds wat anders maar qua aftersun blijven we terugkomen op deze. De Soothing Moisturizing aftersun lotion. Vandaag wil ik jullie graag vertellen waarom dit mijn favoriete aftersun is en ik kan jullie alvast vertellen dat ik jullie allemaal aanraad om hem te gaan gebruiken komende zomer!

Verpakking
Lekker zomers! Alle verpakkingen van Lancaster zon verzorging zijn knal, maar dan ook knaloranje. I like! De fles bevat 400 ML en staat rechtop. De lotion komt er makkelijk uit en het klepje sluit goed, veilig mee te nemen in je koffer, dus. Pluspunten!

Image and video hosting by TinyPic
Product
De lotion is niet te dun en niet te dik. Hij is niet zo waterig dat hij zo langs je vingers loopt, maar ook niet zo dik dat hij niet uit te smeren valt. Hij smeert dus eigenlijk perfect. De lotion zelf is wit en heeft een héérlijke geur. Ik kan het niet beschrijven maar het is een geur die echt bij zon verzorging past. Heerlijk zomers, en zacht. Daarnaast vind ik hem ook best wel een beetje luxe ruiken, iets wat ook zeker wel mag voor zo’n prijzig product. Ik gebruik deze lotion in de zomer elke dag, vanaf dat ik een beetje bruin ben tot weken nadat ik terug ben van vakantie smeer ik me iedere avond in met deze lotion. Hij verkoeld, maakt mijn huid heel lekker zacht, laat me lekker fris ruiken én zorgt ervoor dat mijn kleurtje langer blijft zitten. Wanneer ik verbrand (wat niet gauw gebeurd) is dat zo weer over en mijn bruine kleurtje blijft zeker een aantal weken aanwezig.

Prijs
Tja, dit is een lastige. Het is best wel een prijzig product. Deze 400 ML fles kost namelijk €37,50 bij Ici Paris XL. Gelukkig gelden er heel vaak kortingsacties en kun je de aftersun altijd wel ergens met korting kopen (DA, Douglas, Ici etcetera). Met 400 ML doe je ook echt wel een hele zomer en dan moet je hem véél gebruiken.

Conclusie
Het is een duur maar luxe product. Deze aftersun maakt mijn zomer nog net dat tikje fijner en daarom vind ik hem ook elke cent waard. Ik snap het heel goed dat mensen niet zoveel willen uitgeven aan een lotion, maar ik vind mijn huid (en dus zon verzorging) wel echt heel erg belangrijk. Mocht je het er voor over hebben, dan kan ik je deze dus zeker aanraden.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om eens een high-end review van mij te lezen tussen al die budget koopjes door!

Liefs, Simone

5 thoughts on “Lancaster After Sun – Soothing Moisturizing Lotion

  1. Fijne review! Maar net wat te duur wat mij betreft hihi🙂 ik zou dat geld eerder aan zonnebrand uitgeven dan aan after sun. Maar dat is ieder voor zich. Ondanks de prijs klinkt het als een fijn product 😉

    Like

  2. Ohhh wat een dure, maar wat klinkt hij fijn! Dat beetje luxe is zeker niet overbodig bij zo’n prijs! Ik gebruik de sorbet van The body shop in de geur perzik, ook een heerlijk product en daar kan ik er toch 3 van kopen haha! Liefs

    Like

  3. Fijne review! Ik lees heel veel goeds over Lancaster producten de laatste tijd, ook over producten waar je echt mooi bruin van wordt.
    Daar zou ik zelf eerder veel geld aan uitgeven dan aan een aftersun.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

