DM – shoplog

DSCN1532

Shoppen bij de DM blijft echt een uitje voor mij. De Duitse drogisterij maakt mij iedere keer weer ontzettend blij en laat me met een volle tas de winkel uitlopen. Dit keer wilde ik niet zoveel besteden maar ik heb toch een aantal fijne items weten te bemachtigen. Ik laat ze vandaag aan jullie zien.

Untitled 1 Dit is wat ik allemaal kocht!

❣ Ik kocht de shampoo, conditioner en het haarmasker uit de Frangipani & Parel lijn. Deze is voor glanzend haar en leek me heel fijn. De shampoo en conditioner waren beide €0,65 en het masker €1,99.

DSCN1478
❣ Een duo oogschaduw uit een limited edition lijn van P2, deze was rond de €2,50.

DSCN1485
❣ Een matte lipstick ‘pen”, te vergelijken met die van de Hema, ook van P2, deze was €2,95.

DSCN1499
❣ Een ‘gewone’ lipstick van P2 in een mooie roze kleur met een paarse ondertoon, iets wat ik nog helemaal niet had!
❣ Een gezichtsmaskertje, ook een limited edition. Deze is van Balea en een zomers maskertje voor elk huiddtype. Deze was €0,49 en het zijn als het ware twee verpakkingen in één.
❣ Pink Grapefruit scheergel van Balea, ruikt echt heel lekker zomers. Deze was €1,20.
❣ Balea dagcrème voor een gevoelige huid, deze gebruik ik vaker en is heel fijn en daarnaast ook nog eens heel goedkoop, rond de €1,60.
❣ Als laatste een zonnebrandcrème, voor de eerste dagen op vakantie. De lancaster sprays die ik heb zijn factor 10 en 15 en de eerste dagen wil ik toch wat meer bescherming. Deze ruikt heerlijk naar kokos en was €2,95.

Dat was het alweer! Binnenkort komen er diverse reviews van de producten, die zien jullie vanzelf verschijnen.

Liefs, Simone

10 thoughts on “DM – shoplog

  1. Leuke dingen heb je geshopt. Die shampoo en conditioner heb ik ook allebei. Deze vind ik prima, maar zou ik niet weer kopen. De scheergels ben ik wel heel erg over te spreken. Echt fijne producten :)volgende week mag ik weer!!!

    Like

  2. OMG grapefruit scheergel! Die moet ik hebben haha. Ik ben dol op de geur van grapefruit! Ik ben erg benieuwd naar de shampoo en conditioner en haarmasker die je hebt gekocht! Liefs

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

