P2 sheer glam lipstick – My Valentine

DSCN1492

Al een hele poos was ik opzoek naar een mooie roze, maar dan ook echt roze, lipstick. Iedere keer kocht ik er weer één maar de een was de perzik, de ander te oranje, de ander te rood en de ander te koraal. Ik wilde een lipstick met een lichte paarse en koele ondertoon en ik heb hem uiteindelijk gevonden bij P2! Benieuwd naar de lipstick? Lees dan snel verder.
De verpakking
De verpakking vind ik heel erg mooi, ziet er super luxe uit toch? De huls is donkerrood en glimmend. Onderop zie je de kleur en de kleurnaam, ik vind het heel leuk dat ze niet alleen een nummertje hebben maar ook een bijpassende naam. In dit geval: My Valentine, I like! Verder is de verpakking gewoon als bijna iedere normale lipstick een huls met een dopje.
DSCN1494

Het product
Allereerst: die kleur!! Wauw, ik ben er helemaal verliefd op. Het is precies de kleur die ik zocht. Hij is roze met een licht paarse ondertoon. Het is een Sheer Glam lipstick wat wil zeggen dat hij een beetje doorzichtig is, dit vond ik een beetje jammer, maar ik kwam erachter dat hij heel goed is op te bouwen in kleur. Gewoon een extra veegje en je lippen zijn net een tintje meer roze.

Doordat het een sheer glam lipstick is brengt hij ontzettend fijn en zacht aan. Het aanbrengen is hierdoor ook heel gemakkelijk. De lipstick blijft ook nog eens lang zitten, zeker een aantal uurtjes. Een maaltijd en een drankje overleefd hij ook, maar hij geeft wel af op glazen et cetera.
DSCN1498 DSCN1501 DSCN1502 Untitled 2
Prijs en Conclusie
Deze lipstick kostte me €1,95 (!!!!!), dit vind ik dus echt helemaal niets, voor zo’n fijne en mooie lipstick. Ik ben er onwijs blij mee. Ik had al één lipstick uit deze lijn en nu ik ook deze heb geprobeerd weet ik zeker dat ik er vorige keer weer één meeneem (of vooruit.. misschien wel twee!).

Liefs, Simone

6 thoughts on “P2 sheer glam lipstick – My Valentine

  1. Ikzelf word meestal een beetje bang van dit soort kleuren (lichtroze bij mijn lichtblonde haar wil nog wel eens barbie effect geven) maar wauw, bij jouw haar en huidskleur staat hij echt prachtig!😀

    Like

  2. Wat een heerlijke producten en wat een fijne kleine prijsjes he?! Hij staat je super mooi! Ik kijk eigenlijk alleen naar de meest dekkende kleuren, maar dit is eigenlijk ook wel heel mooi. Fijne review!

    Like

  3. Oh wauw wat een mooie is dit! Mijn hart zegt “koop ‘m” Maar ik zei laatst tegen mezelf dat ik voorlopig wel genoeg lipsticks heb. Grrr.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

