Tien #1 – Dingen die ik komende zomer wil doen

Image and video hosting by TinyPic

Bij deze blaas ik weer een nieuwe rubriek in het leven! Ik houd van lijstjes maken en toen ik gisteren weer eens een gloednieuw notitie boekje kocht en direct begon met lijstjes maken, leek het me leuk deze ook eens met jullie te delen. ’10’ is een rubriek waarin ik steeds een nieuw lijstje deel met 10 verschillende feitjes, weetjes, wensen en ga zo maar door. Vandaag trap ik af met 10 dingen die ik in de zomer van 2015 wil gaan doen. Benieuwd? Lees dan snel verder.

1. Afstuderen

Met stipt op nummer één. Al vier jaar lang volg ik dezelfde opleiding en ook al heb ik er heel veel plezier in gehad, afstuderen is niet leuk. Ze waarschuwen je er van te voren voor maar je moet het zelf doen en meemaken om te ervaren wat het is. Ik kan me niet voorstellen hoe opgelucht ik ben als ik te horen krijg dat ‘het papiertje’ binnen is.

2. Naar Kos

En dat gaat ook gebeuren! Als je dit artikel hebt gelezen, dan wist je dat natuurlijk al lang, maar ik kon niet laten om hem in dit lijstje te vermelden. Nog 63 dagen voor een weekje genieten kan beginnen.

3. Fit worden

Man o man, wat vind ik het zonde dat ik het gewoon helemaal heb laten verwateren afgelopen jaar. Vorig jaar was ik echt fit. Ik ging 3 a 4 keer per week naar de sportschool, liep hard, deed 30 day shred, probeerde allerlei nieuwe recepten uit en maakte mijn eigen tussendoortjes. Ik was zo blij toen ik op vakantie ging en eindelijk eens tevreden was en nu kan ik wel weer huilen als ik een bikini ga passen. Gelukkig zijn er nog wat maanden over en ik ben dan ook weer hard aan de slag. Helaas gaat er nu héél veel tijd naar puntje 1, het afstuderen, en daarom zit een fitness abbo er nu even niet in maar wie weet wel weer als ik klaar ben.

4. Baan(tje) vinden of behouden

(Oke, niet lachen, oude foto haha)

Zoals veel van jullie wel weten werk ik momenteel bij de McDonald’s ik werk hier al meer dan een jaar en heb het er nog steeds erg naar mijn zin. Het is heel erg gezellig, het werk is niet vervelend en ik verdien er natuurlijk geld mee. Een nadeel is dat het wel horeca werk is en naast dat het heel flexibel is zijn er ook wel heel veel dagen en uren waarop er gewerkt moet worden, juist wanneer anderen vrij zijn. Toch zou ik na mijn afstuderen graag wat meer uurtjes gaan werken bij de McDonald’s en als dat niet kan, dan kan het hopelijk wel ergens anders!

5. Me inschrijven voor een visagie cursus

Wanneer ik niet afstudeer kan dit puntje helaas nog niet doorgaan, maar laten we maar hopen van wel. Ik wil me heel graag inschrijven voor een visagie cursus of opleiding. Ik ben me volop aan het oriënteren maar door Lotje ben ik er bijna zeker van dat ik mijn cursus bij Micky Jooren wil gaan doen!

6. Bruin worden

Omdat met een zomers tintje net alles een stukje mooier staat. Natuurlijk wel op een veilige manier, met veel insmeren.

7. Een garderobe samenstellen waar ik helemaal tevreden mee ben
Het gebeurd me nog te vaak dat ik twijfel over wat ik nu leuk vind of niet. Ik wil dit echt eens goed uitzoeken en het liefst zou ik dan ook alleen de spulletjes in mijn kast houden waar ik echt heel blij mee ben en dit aanvullen met allerlei nieuwe koopjes. Helaas groeit er geen geldboompje in mijn tuin, maar wellicht kan ik een kleine stap maken.

8. Uitgaan

Het zal je vast niet zijn ontgaan dat ik wel van een avondje uit houd. Lekker dansen tot in de late of zelfs vroege uurtjes en de nodige drankjes drinken. Love it!

9. Lekker veel uitstapjes maken
Naar een festival, pretpark, uit eten, terrasjes of naar de kust: het maakt me niet uit! Als ik er maar lekker op uit kan en kan genieten van gezelligheid met vrienden, vriendinnen en familie.

10. Gelukkig zijn
Het is niet zo dat ik nu echt ongelukkig ben ofzo, zeker niet, maar al die stress en druk zorgt er toch voor dat ik me niet op mijn best voel, zowel geestelijk als lichamelijk. Ik hoop dat ik me komende zomer ontspannen en relaxed kan voelen en weer helemaal mezelf kan zijn!

Wat wil jij komende zomer bereiken?
Liefs, Simone

(Foto’s zijn afkomstig van mijn eigen Instagram Account @simone_vissers en mogen niet gebruikt worden zonder daar toestemming voor te vragen)

12 thoughts on “Tien #1 – Dingen die ik komende zomer wil doen

  1. Leuke post!
    Wat een fijne dingen die jij wilt gaan doen deze zomer en er ook na.
    Ik hoop echt voor je dat nr.1 afstuderen jou gaat lukken.
    Je werkt en leert nu niet voor niets zo keihard.
    Duim ook dat jij die visagie opleiding kan gaan doen.
    Leuk en gezellig om naar festivals etc. toe te gaan.
    Je knapt wel op😉

    Mooie en fijne dag Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Heel erg veel succes met het afstuderen! En wat leuk zeg een visagie cursus! Lijkt mij ook tof om later nog eens te doen. En wat betreft dat fit worden, na het afstuderen vewoon weer lekker oppakken! Ik ben erg benieuwd naar de lijstjes die gaan komen met deze rubriek. Liefs

    Liked by 1 person

  3. Mooie doelen heb je gesteld voor deze zomer! Hopelijk kun je na de zomer hierop terug kijken en is alles gelukt zoals je in gedachten had. Ik wil ook bruin worden, en fit hihi.

    Liked by 1 person

  4. Wat een leuke dingen! Heel veel succes met afstuderen. Een visagie cursus wil ik ook echt graag nog doen, over een tijdje! Over 63 dagen kan je lekker genieten in Kos en (hopelijk) vieren dat je bent afgestudeerd!
    Liefs, Iris

    Liked by 1 person

  5. Ahh heel erg leuk artikel! Ik heb nu al geen zin in het afstuderen, bah. Ik lees er op diverse blogs wat over en geen een vind ook maar iets daarvan leuk om te doen. Meh😦 Leuk dat je je gaat inschrijven voor een visagie cursus!🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

