Diary – stress, stress en nog meer stress

Image and video hosting by TinyPic

Weer een week voorbij gevlogen. Nog maar 3 weken totdat ik mijn scriptie moet inleveren en dat zorgt toch wel voor de nodige stress (en dat is nog een understatement..). Ik kreeg zoveel stress dat ik maar andere dingen ging doen dan aan mijn scriptie werken om die stress even niet mee te maken. Gelukkig heb ik mezelf inmiddels herpakt en vanaf nu heb ik een hele strenge to do list voor komende weken klaar liggen.

Maandag plaatste ik mijn 4 favoriete foto’s die ik zelf heb gemaakt op Instagram. Ik heb ze allemaal gemaakt met mijn camera en ben er echt blij mee!


Webstash vernieuwde hun hele webshop en ik vond het er super goed uitzien, totdat ik ontdekte dat alles zo’n 1-4 weken levertijd had. Na een kleine inspectie kwam ik erachter dat alle items 10x zo goedkoop op Ebay te koop zijn.. beetje jammer maar ik ben ben blij dat ik het heb ontdekt voor ik wat heb besteld.


Bij Loavies vond ik zuuulke mooie items! Ik wil zo graag alles bestellen, maar het jasje wat ik het liefst wil: de roze is uitverkocht dus daar wacht ik even op!


Dinsdag ging ik op stap en het was leeeeeeuk! Wel werd ik afgesneden op de fiets waardoor ik een stoeprandje raakte en daardoor kreeg ik heel hard mijn stuur in mijn buik, ik heb nog steeds last van mijn ribben en zit vol met grote bloeduitstortingen.. Woensdag voelde ik me ook echt heel erg slecht. Ik was al een maandje niet uit geweest en had dinsdag alles door elkaar gedronken + ging om 6 uur ‘s ochtends slapen, haha.

Er kwam een review online van deze! I love it.


En ook een shoplog!


Ik ging even naar het Kruidvat want deze waren echt nodig.. Ik werd opeens enorm verkouden en ik moest woensdagavond tot laat werken, donderdag de hele dag en vrijdagavond weer.


In love met de P2 lipstick ‘My Valentine’, als je eens in Duitsland bent, moet je deze echt meenemen voor €1,95!


Ik ging even Eindhoven in en ging daar lekker lunchen bij Bakker Bart. Ik naam een bruin Bartje met honing, rucola en honing. Van de Italiaanse bol met zalm en limoen dille dressing heb ik ook wat hapjes op, die was eigenlijk nog lekkerder!


Mijn favo lakjes van dit moment! Essie Watermelon, Essie Too Too Hot, Barry M Passion fruit en Barry M Papaya.


Ook herontdekte ik de Pink Instinct (110) Luminous Lipstick van Catrice. Mooi Γ©n fijn. Verder ging ik gister alleen even naar de Albert Heijn met de auto (pfoe midden door de stad ,dat ben ik niet gewend, wat een drama met die eenrichtingswegen haha!) en de rest van de dag heb ik alleen maar aan mijn scriptie gewerkt. Het einde van de periode komt in zicht maar helaas is het einde van mijn scriptie nog niet in zicht. Doorwerken dus!

Hele fijn week allemaal,
Liefs, Simone

13 thoughts on “Diary – stress, stress en nog meer stress

  1. Leuke en mooie foto’s!
    Inderdaad tussen al het keiharde werken etc. is de nodige ontspanning weleens nodig.

    Heel veel succes met de laatste loodjes Xoxo

    Like

  2. Leuke foto’s weer! En ik voel nu plaatsvervangende stress voor je na deze post.. Hopelijk ben je er snel vanaf, nog even doorzetten! Die laatste foto vind ik echt heel mooiπŸ™‚

    Like

  3. Ik heb dat ook vaak. Van die hippe musthaves die op eBay veel goedkoper zijn. Bijvoorbeeld van die Triangl bikini’s voor €30,00 en daaronder staat dan: levertidj 3-4 weken. Ik heb dan gewoon het gevoel dat ze inkopen bij eBay en dan met dubbel zoveel winst verkopen…

    Liked by 1 person

  4. @Lisa, klopt echt precies.. op eBay vond ik ze voor €5,00. De webshop had niet eens de moeite genomen om zelf foto’s te maken: het zijn gewoon echt letterlijk de foto’s van eBay.. vind het niet kunnen eigenlijk!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

