Ted Baker – Beauty

Untitled 2

Review time again! Ik heb vandaag twee heerlijke producten van Ted Baker voor jullie. Het zijn twee mini’s die ik kocht in Londen, in de 3 voor 5 pond bij Boots. Ted Baker is ook deels in Nederland te koop en ik weet dat veel van jullie ook wel eens in Londen komen dus tijd voor de review!

Dit keer heb ik de review wat anders opgedeeld, niet in specifieke kopjes maar gewoon in ‘verhaaltjes’ vorm. Eens even kijken hoe dat bevalt!

Untitled 3
Het zijn een bodyspray en een bodylotion van beide 50 ML, super handig voor in je tas. Ik vind de verpakkingen heel erg mooi, lekker chique en vrouwelijk.
Ted Baker beschrijft de geur als volgt:

”With a sumptuous blend of bergamot, red fruit, tuberose and patchouili.”

Daar kan ik me zeker in vinden. De producten ruiken lekker bloemig en vooral heel vrouwelijk. Ik draag de producten graag bij me in mijn tas zodat ik de hele dag door lekker ruik. Het flesje van de bodyspray is zo leuk en handig dat ik hem denk ik bij ga vullen wanneer hij leeg is.

De bodylotion is redelijk dik en rijk, ik gebruik hem vooral als handcreme omdat ik echt hele droge handen heb. Hij smeert goed uit maar trekt wat langzaam in omdat hij zo dik en vet is. Persoonlijk vind ik dat wel fijn voor een handcrème, maar niet voor een bodylotion. De bodyspray is lekker verfrissend en ruikt precies hetzelfde. Het geurtje blijft zeker een aantal uurtjes hangen.

Helaas zijn deze producten op dit moment nog niet in Nederland te koop, ik heb deze in Londen bij Boots gekocht en ze zijn in Londen dan ook in overvloed te verkrijgen. Wel is Ted Baker bij de Bijenkorf te koop en ze verkopen wél een aantal artikelen uit de cosmetica lijn zoals hele leuke tasjes én eau de toilettes. Mocht je dus benieuwd zijn geworden naar het merk, maar niet binnenkort naar Londen gaan: Bijenkorf is your man!

Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
Liefs, Simone

6 thoughts on “Ted Baker – Beauty

  1. Erg handig van die mini’s. Die stop je nog even zo in je tas. Ideaal🙂 Voorlopig kom ik – helaas – niet in Londen… Fijne review!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

