MAC lipsticks voor €14,25

Ik heb een hele leuke tip voor jullie! Bij Douglas is er namelijk een hele goede actie, met de code H45S-K22Y krijg je momenteel 25% korting op een heleboel artikelen en zo ook op de lipsticks van MAC. Normaal is MAC altijd uitgesloten van acties, dus dit is echt een buitenkansje.


bron

Natuurlijk heb ik er zelf ook meteen een besteld, als beloning voor het harde studeren. Ik heb gekozen voor Please Me. Wanneer hij binnen is horen jullie er snel meer over! Ik heb de code net gecheckt en hij werkt nog steeds!

Je krijgt er trouwens ook nog eens 2 samples bij én je hoeft geen verzendkosten te betalen: go Douglas!
Liefs, Simone

21 thoughts on “MAC lipsticks voor €14,25

  1. Bedankt voor de tip! Dat was het zetje dat ik nodig had voor mijn eerste mac. Nu nog de kleur bedenken. ..

    Like

  2. Oh die komt als geroepen. Zit al zo lang te twijfelen. Heb ook nog een bon van 10 euro dus icm deze code kost het me bijna niks😉 vanavond even kijken of het nog werkt!

    Succes met je scriptie nog!

    Like

  3. aaaa zo’n leuke tip. Helaas krijg ik vanmiddag pas geld en hoorde ik dat de actie al weg was vanwege een fout mweeh bummer!

    Like

  4. Hihi Miranda, ik ook. Ik kon niet kiezen en toen heb ik een lootje getrokken. Maar het mocht niet zo zijn, mijn eerste mac en ik😉

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

