Budget tip – Kruidvat Aloë Vera Bodymilk Spray

 photo DSCN1543_zpsc5b7s8if.jpg

Het is een hele mond vol ‘Kruidvat Aloë Vera Bodymilk Spray’. De naam Spray & Go van Vaseline is veel korter én krachtiger maar het product is wel met elkaar te vergelijken. Vorig jaar heb ik de Vaseline Spray & Go spray heel veel gebruikt in de zomer en toen ik dit jaar op zoek ging naar een nieuwe flacon in de winkel, kwam ik de variant van Kruidvat eigen merk tegen. Tijd om te testen!

 photo DSCN1545_zpsqpurya5t.jpg

Verpakking
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verpakking minder mooi vormgegeven vind dan die van Vaseline. Je ziet gewoon dat daar meer tijd en aandacht aan is besteed en die van het Kruidvat is heel simpel. Wel is de soort verpakking hetzelfde: een sprayflacon en dat is waar het bij deze bodylotion om draait én wat ‘m zo fijn maakt (oeps, al verklapt wat ik er van vind)!

 photo DSCN1546_zpsp5nmdhk0.jpg
Gesprayd vanaf ongeveer 10 centimeter afstand. Je ziet dat er op sommige plekjes net wat meer zit, maar verder overal een mooi dun laagje.

 photo DSCN1547_zpschrrepny.jpg
Lichtjes uitgesmeerd

Product
Vooral heel lekker fris. De spray verneveld de bodylotion en hierdoor krijg je een heel dun en fris laagje milk op je huid. Je kan er voor kiezen dit zelf in de laten trekken, of het zelf uit te smeren. Laat je het intrekken dan ben je in een paar minuutjes ready to go, smeer je het uit dan is het seconden werk. Het insprayen zelf duurt ook letterlijk een paar seconden, ik vind dat heel erg fijn. De geur is ook enorm lekker fris en zomers. Je ruikt de geur heel lichtjes terug op je huid, voor ongeveer een uurtje. De geur is niet helemaal hetzelfde als die van Vaseline, maar je ruikt wel in allebei de geuren de Aloë Vera terug. Het product is naar mijn mening echt precies hetzelfde: qua manier van intrekken én qua hydratatie. Ik ben dus erg tevreden.

Prijs
Dan de prijs! €3,29 betaal je voor een fles van 190ML. Voor die van Vaseline betaal je €7,29 voor dezelfde inhoud van 190ML. In dat opzicht is die van het Kruidvat dus echt een koopje. Met zo’n fles doe je trouwens best een tijdje, omdat je iedere keer maar zo weinig gebruikt.

Conclusie
TOP! Echt een hele goede vervanger voor die van Vaseline en hij is lekker budget. Het is echt een zomers product, ik vind het zelfs een musthave! Ik zou hem aan iedereen aanraden.

Liefs, Simone

12 thoughts on “Budget tip – Kruidvat Aloë Vera Bodymilk Spray

  1. Goeie tip! Ik vind die van Vaseline echt te prijzig, dus dit is de ideale vervanger. Ik ga regelmatig zwemmen en dan is dat insmeren nadertijd altijd zo’n gedoe. Ideaal dit! Thanks.

    Liked by 1 person

  2. Handige tip inderdaad, Simone! Ik vind ‘de echte’ eigenlijk veel te duur. Dat is namelijk wat mij tot nu toe altijd heeft tegengehouden.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

