My new love – MAC Please Me

Toen ik afgelopen dinsdag op de hoogte werd gebracht van de kortingscode op MAC lipsticks bij Douglas (wat achteraf een foutje bleek te zijn) wist ik niet hoe snel ik een lipstick moest bestellen. Als de zorgtoeslag een dagje eerder zou zijn geweest dan had ik er vast en zeker nog een besteld, maar het is maar goed dat ik dat niet heb gedaan, gezien de €190,00 die ik de dag erna bij de politie moest gaan pinnen om de auto weer op te kunnen halen😦

 photo DSCN1562_zps5bo63ydd.jpg

Anyway, het gaat natuurlijk om de lipstick die ik heb besteld. Ik twijfelde tussen Faux en Please Me en ben voor Please Me gegaan omdat die iets rozer is. Ik was bang dat Faux te bruin zou worden en dat dat me niet zou staan. Uiteindelijk bleek het een heeele goede keus. Ik ben ontzettend blij met mijn allereerste lipstick van MAC ooit!

Ik laat jullie zien wat er precies in mijn pakketje zat, hoe de lipstick eruit ziet, hoe hij op mijn lippen staat en ook hoe hij er na twee maaltijden aan toe is! Benieuwd? Lees dan gauw verder.
 photo DSCN1553_zpsrjatyxqc.jpg
Zo kwam mijn pakketje aan. Gratis verzonden en dan ook nog een heerlijke sample van Marc Jacobs én een sample van L’Oreal’s nieuwe blur-cream. Ga ik testen!

 photo DSCN1555_zpsxftocpbv.jpg
Oeh! Ik was zo benieuwd naar de kleur.

 photo DSCN1563_zpshtci5dph.jpg
Love it! Zo zacht en romig en het pigment is geweldig. De kleur is mooi oudroze en een soort van ‘my lips but better’ kleur voor mij. Ook de geur (en smaak) van de lipstick vind ik heel erg prettig. Licht vanille-achtig. Ik heb eerder alleen nog glossjes en een soort van lipbalsem met kleur (die is nu uit het assortiment, ik herinner me het opeens en het was echt fijn spul!) van MAC gehad dus was blij verrast dat de lipstick dezelfde geur heeft.

 photo Untitled 2_zpsi7wbhbtz.jpg
Net aangebracht op mijn lippen. Hij brengt heel fijn aan.

 photo Untitled 1_zpsbttxpmt8.jpg
Hier zie je matte, maar romige finish goed.

 photo smiddags_zpsdwbdui1z.jpg
Beetje droge blik heb ik hier, haha sorry! Dit is de lipstick na een bakje yoghurt, een banaan, 4 glazen water en 2 broodjes. Hier heb ik hem zo’n 4 uur lang op mijn lippen. Je ziet dat de kleur wat lichter is, maar niet lelijk vlekkerig is weggegaan. De kleur is wat vervaagd en daar blijft het bij. Like!

Al met al ben ik dik tevreden! Ik heb nu €14,25 betaald maar zou zo weer opnieuw bestellen en gewoon de €19,00 betalen als ik het me kon veroorloven. Het is een hele fijn en hele mooie lipstick die me echt een luxe gevoel geeft. Stiekem staat hij al sinds hij binnen is de hele dag naast mijn laptop te pronken!

Wat vind jij van mijn lipstick?
Liefs, Simone

20 thoughts on “My new love – MAC Please Me

  1. Ik heb mijn lipstick ook binnen en wilde er nog eentje bestellen met de code maar zag dat hij niet meer werkte! Zo tof dat we korting hadden op onze lipstick, terwijl dat normaal nooit is! De lipstick staat je prachtig meid!
    Liefs, Iris

    Liked by 1 person

  2. @Tineke Ah wat zonde! Ik vond het ook wel lastig maar het scheelt dat ik al een tijdje een lijstje van een aantal lipsticks had klaarliggen!

    Like

  3. Hij staat je super goed! Ik was helaas te laat voor die actie. Wil binnenkort wel echt een lipstick bestellen, maar ik twijfel nog!

    Liked by 1 person

  4. Aah wat staat hij je mooi! Deze staat ook nog heel hoog op mijn wishlist. Eerst volgende keer maar even kijken. Ik heb zelf wel Faux en ik ben zwaar verslaafd aan de kleur, hihi

    Like

  5. Wauw ik vind hem prachtig! Ik heb zelf Faux en zou deze ook nog wel graag willen! Het is echt zo’n kleurtje wat bijna altijd kan

    Like

  6. Was ik er net over uit dat ik Faux wilde bestellen, zie ik deze. Die toch eigenlijk ook heel tof..! Lastig. Deze is net wat meer roze, wich I like a lot🙂

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

