Diary – lekker fruit, geshopt en scriptie

De weken ga zo ongelofelijk snel nu ik weet dat ik nog maar exact twee weken tot het inleveren van mijn scriptie heb. Ik weet dat het woord scriptie in zowat ieder artikel voorbij komt, maar dat is hopelijk binnenkort dus voorbij. Ik kan ook niet wachten nog meer tijd in artikelen te kunnen steken. Maar dat komt er allemaal aan, hoop ik. Vandaag wel gewoon weer een diary voor jullie online. Zoals je hierboven ziet begon ik de week goed met een lekker schaaltje meloen en water op maandag.

Ook liep ik maandag even de stad in tijdens mijn middag wandeling. Ik probeer elke dag even een stuk te lopen. Ik kocht wat nieuwe zomerse items waar ik heel blij mee ben. Van de tweede foto kocht ik het topje.


Dinsdag haalde ik mijn huisgenootjes op van school omdat ze terugkwamen uit Budapest. We gingen ook nog even boodschapjes doen en daarnaast werkte ik aan mijn scriptie. ‘s Middags werd er aan het internet gewerkt dus kon ik helaas even niets doen. Gelukkig werkte het ‘s avonds weer en kon ik deze mooie MAC Please Me lipstick bestellen.


Woensdag begon goed! Het zonnetje scheen en ik kwam erachter dat het nog minder dan 60 dagen duurt voor we naar Kos gaan! Helaas werd het al snel minder toen ik erachter kwam dat de auto was weggesleept. Net na de middag had ik hem gelukkig terug maar was ik wel een flink bedrag kwijt.

Essentials! De deo, handgel, bodysplash en lip butter zitten altijd in mijn tas. De Batiste droogshampoo vind ik erg fijn als ik mijn haar heb gestijld. Dan blijft het net wat beter zitten en heeft het wat meer volume, in plaats van langs mijn hoofd te hangen.
Donderdag moest ik werken maar toen ik thuis kwam lag er een leuk pakketje op me te wachten. Mijn MAC lipstick! Wat is het toch fijn dat het zo lang licht is, hierdoor kon ik hem meteen op de foto zetten én gebruiken.

Deze spa rood versie is echt heel lekker! Er zit een zwarte bessen smaakje aan. De grapefruit variant is ook heel lekker.


Please me uitproberen!

Mooie quote waar ik het hélemaal mee eens ben.

Valt het op dat ik heeeel blij ben met mijn nieuwe lipstick? Denk het wel, haha.

Yam! ik kookte een lekkere couscous en het recept hebben jullie inmiddels al kunnen lezen.

Gister reed ik terug naar huis, ik werkte een dagje aan mijn scriptie en uiteindelijk kon ik gelukkig nog even genieten van de zon met de nieuwe Linda. ‘s Avonds ging ik nog even bij een lieve vriendin langs voor haar verjaardag wat ook gezellig was.

Vandaag staat er, heel verrassend, weer een dagje scriptie op de planning!
Fijne week allemaal,
Liefs Simone

 

14 thoughts on “Diary – lekker fruit, geshopt en scriptie

  1. Wat een mooi topje!
    Leuke fashionitems had je geshopt!
    Zonde zeg van die bekeuring!
    Fijn dat nu het einde om je scriptie in te leveren in zicht komt.
    Heerlijk om zo af te kunnen tellen naar je holiday.

    Fijne dag en werkse aan je scriptie Xoxo

    Liked by 1 person

  2. Die broek met die scheuren is ook tof, heb je die zelf zo gemaakt of hoort die al zo? Of is ie toevallig ook van de H&M haha, dat kan ook natuurlijk😉 Die Mac lipstick is echt super mooi, ik wil ook hihi.

    Liked by 1 person

  3. @Simplynspecial Ah dankje!! Ik heb hem bij de New Look gekocht, hij is ook echt heel erg fijn. Ik wil ook meer MAC nu haha, ze zijn nog fijner én mooier dan ik had gehoopt!

    Liked by 1 person

  4. Nog heel even doorzetten en dan ben je van je scriptie af. Ik heb ook het gevoel dat in elk artikel dat woord terug komt. Succes met de aller- allerlaatste loodjes! You can do it!❤

    Liked by 1 person

  5. Die zit niet in eindhoven ofwel? En hebben ze ook een webshop? Allemaal dingen die ik zelf kan opzoeken bedenk ik me nou haha, mja mocht jij het weten hoor ik het graag.

    Liked by 1 person

  6. @Simplynspecial Haha!! Ze hebben shop in shops in veel V&D’s, volgens mij in Eindhoven niet, maar je kunt wel op de site van de V&D New Look bestellen! In Tilburg hebben ze wel een fijne shop in shop!

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

