Guts&Gusto Favorieten

Image and video hosting by TinyPic
Al ontelbaar veel keer heb ik de webshop Guts&Gusto genoemd. Ik ken hem al een hele tijd en heb er al vaak besteld. Ik ben gek op de snelle én persoonlijke service. Alles is binnen één dag geleverd en is mooi ingepakt. Daarnaast vernieuwen ze de collectie heel erg vaak en worden er meerdere malen per week nieuwe items in de shop geplaatst. Af en toe plaats ik mijn favorieten en zo ook vandaag!


Deze sneakers moet ik hebben! Ze lijken veel op de Nike Air Force 1 low en die wil ik al een tijdje. Verschil? Deze kosten maar €29,99.


Mijn horloge van Oozoo is alweer bijna 3 jaar oud en begint echt te verslijten. Deze vind ik echt heel mooi en kost 34,99.


Deze sjaal vind ik ook heel erg mooi! Voor €16,99 is hij voor jou.


Jumpsuitje, €39,99


Dit jurkje wil ik heel graag hebben voor op vakantie. Ik vind de off-shoulder trend zo mooi! Deze is €24,99.


Deze heb ik al eens vaker laten zien, een blouse met open rug. Ik heb nu een bralette gekocht met een ritsje aan de achterkant en ik vind hem zo mooi dat ik écht zo’n blouse wil hebben! €39,99.


Ik houd van ripped jeans en deze kleur vind ik ook echt heel mooi. Super mooi met wit, maar ook met felle kleurtjes. Deze kost €39,99.

Deze blazer! Die kleur! Like, like, like. Wel een tikkeltje duur: €49,99.

Dit waren mijn favoriete weer voor deze keer! Ik twijfel er meer dan sterk aan om die sneakers naar huis te klikken. Wat vind jij van mijn favorieten?
Liefs, Simone

14 thoughts on “Guts&Gusto Favorieten

  1. Wauw, super leuke en zulke goedkope items!
    De naam van de webshop klinkt erg bekend maar ik had er nog nooit geshopt!
    Denk dat daar snel verandering in zal gaan komen!
    Wauw, inderdaad die sneakers lijken inderdaad op die van dat dure merk.

    Xoxo

    Like

  2. Dat jasje, Pretty! En die open rug blouse, wauwie. Ze hebben echt toffe items😉 daar herinner jij me steeds weer aan haha.

    Like

  3. Oehlala, wat een hoop mooie items. Logisch dat je dol bent op deze webshop. Vooral de jumpsuit en de mintgroene blazer vind ik perfect voor de aankomende zomer❤

    Like

  4. Omg die blazer, damn! Perfect. Waarom 50 euro hihi, kan dat er helaas niet zo goed aan uitgeven. Ik heb echt wel dezelfde stijl als jou, ik vind de schoenen geweldig, het horloge, maar ook die broek vind ik mega mooi! Ik ga zeker eens een kijkje nemen in de webshop! liefs

    Liked by 1 person

Laat je een reactie achter? :-)

